Franchise partnereket keres a Jumicar

A Jumicar egyike a legeredetibb gyerekeknek szóló oktatási programoknak, és immáron 26 éve működik, mint egy jól bevált üzleti koncepció. A '80-as éves végén Jukka Nappari finn vállalkozó állt elő azzal a gondolattal, hogy egyszerű autóvezetői oktatóközpontot kell létrehozni a gyerekeknek – egy lehetőséget, ahol a fiatal sofőrök szimulált környezetben tapasztalhatnak meg valós forgalmi szituációkat. Amellett, hogy egy kis Jumicar autóban ülve a gyerekek elsajátíthatják a gépkocsivezetés alapjait, egyúttal megtanulják a forgalmi jelzőtáblák jelentéseit, megismerkednek a jelzőlámpákkal, a KRESZ egyes rendelkezéseivel (elsőbbségadás, kereszteződésben való áthaladás, stb.) és mindazon veszélyekkel, amelyek a forgalomban rájuk leselkednek.
Annak ellenére, hogy alapvetően egy oktatási koncepcióról van szó, a Jumicar elsősorban szórakozást jelent a gyerekek számára. És valóban, minden bizonnyal sokkal egyszerűbb és gyorsabb megtanulni, illetve elfogadni a szabályokat, ha a fiatalok a gyakorlatban (valósághű forgalomban), életnagyságú társaikkal megegyező tulajdonságú autókat vezethetnek – csakúgy, mint a szüleik. Ebben a szellemben alakította ki Jukka Nappari az első Jumicar oktatóközpontot Németországban, majd alig több mint egy évvel a hamburgi megnyitó után, megkezdődött a franchise hálózat kiépítése.
Ma már a világ számos pontján találkozhatunk Jumicar helyszínekkel: Németország mellett Ausztriában, Cipruson, az Egyesült Arab Emírségekben, Finnországban, Görögországban, Horvátországban, Katarban, Marokkóban, Nagy-Britanniában, Portugáliában, Spanyolországban, Szlovéniában és Törökországban is. A hálózatfejlesztés pedig még korántsem ért a végéhez, éppen ellenkezőleg, a Jumicar folyamatosan keres új piacokat, ahol franchise partnerek bevonásával sikeresen adaptálható a koncepció – Magyarország is ezen piacok közé tartozik. A hálózathoz való csatlakozásra hazánkban van lehetőség egyéni franchise partnerként egy Jumicar helyszín kialakításával vagy az országos exkluzivitást jelentő mester franchise jogok megvásárlásával is.
Egy Jumicar oktatóközpont kialakításához a jövőbeli franchise partnereknek biztosítaniuk kell a helyszínt, ami egy legalább 250 négyzetméteres, de ideális esetben 400 négyzetméteres területet jelent. A Jumicar franchise központ már a megfelelő helyszín kiválasztásában és kialakításában is támogatja a hálózat partnereit, ez pedig lehetővé teszi többek közt minden olyan eszköz, berendezés és termék kedvezményes beszerzését, amire a működéshez szükség lehet.
A franchise partnerek kezdeti, a vállalkozásindításhoz szükséges beruházása 26 és 36 ezer euró közötti összeget jelent, attól függően, hogy milyen típusú – használt vagy új – autókat vásárol a partner. A befektetés magába foglalja a min. 5 db Jumicar autót, a kapcsolódó licenceket 5 éves időtartamra (1.000€ / autó) és az induló felszerelést, mint közlekedési- és jelzőtáblákat, világító- és jelzőberendezéseket, zászlókat és dekorációs elemeket, vízhatlan ponyvákat, munkaruházatot, valamint marketing csomagot is.
A Jumicar franchise egy másik előnye, hogy a partnerek különböző bevételforrással is rendelkeznek, aminek köszönhetően ”több lábon állva” működtethetik vállalkozásukat. A helyszínen a belépőjegyek mellett van lehetőség üdítőital, jégkrém, stb. értékesítésére, merchandise termékek (sisakok, sapkák, pólók, kesztyűk, stb.) kihelyezésére, valamint egyedi rendezvények (szülinapi buli, osztály program, klubfoglalkozás, ”road-safety” nap, stb.) megtartására is. Ez utóbbira ráadásul gyakorlatilag bárhol, ahol adott a helyszín, van lehetőség, a Jumicar – köszönhetően a koncepció mobil változatának – könnyen telepíthető autókereskedőknél, bevásárlóközpontokban, kiállításokon, fesztiválokon, vállalati programokon, stb. A Jumicar helyszínek, autók, zászlók, szalagkorlátok és bukósisakok emellett kiváló reklámfelületként is funkcionálnak, amin vállalatok és szponzorok helyezhetnek el hirdetéseket.
A Jumicar olyan franchise partnereket keres Magyarországon, akik rendelkeznek a befektetéshez szükséges tőkével (részben hitelből finanszírozás megengedett), ismerik a piacot és hajlandóak adaptálni a franchise központ ajánlásait. A mester franchise licence megvásárlásával van lehetőség az országos exkluzivitás megszerzésére, valamint a franchise jog, ”sub-franchise”-ba történő továbbértékesítésére is.
További információ a Jumicar koncepcióról a franchise katalógusban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!