Franchise partnereket keres a Jumicar
A Jumicar egyike a legeredetibb gyerekeknek szóló oktatási programoknak, és immáron 26 éve működik, mint egy jól bevált üzleti koncepció. A '80-as éves végén Jukka Nappari finn vállalkozó állt elő azzal a gondolattal, hogy egyszerű autóvezetői oktatóközpontot kell létrehozni a gyerekeknek – egy lehetőséget, ahol a fiatal sofőrök szimulált környezetben tapasztalhatnak meg valós forgalmi szituációkat. Amellett, hogy egy kis Jumicar autóban ülve a gyerekek elsajátíthatják a gépkocsivezetés alapjait, egyúttal megtanulják a forgalmi jelzőtáblák jelentéseit, megismerkednek a jelzőlámpákkal, a KRESZ egyes rendelkezéseivel (elsőbbségadás, kereszteződésben való áthaladás, stb.) és mindazon veszélyekkel, amelyek a forgalomban rájuk leselkednek.
Annak ellenére, hogy alapvetően egy oktatási koncepcióról van szó, a Jumicar elsősorban szórakozást jelent a gyerekek számára. És valóban, minden bizonnyal sokkal egyszerűbb és gyorsabb megtanulni, illetve elfogadni a szabályokat, ha a fiatalok a gyakorlatban (valósághű forgalomban), életnagyságú társaikkal megegyező tulajdonságú autókat vezethetnek – csakúgy, mint a szüleik. Ebben a szellemben alakította ki Jukka Nappari az első Jumicar oktatóközpontot Németországban, majd alig több mint egy évvel a hamburgi megnyitó után, megkezdődött a franchise hálózat kiépítése.
Ma már a világ számos pontján találkozhatunk Jumicar helyszínekkel: Németország mellett Ausztriában, Cipruson, az Egyesült Arab Emírségekben, Finnországban, Görögországban, Horvátországban, Katarban, Marokkóban, Nagy-Britanniában, Portugáliában, Spanyolországban, Szlovéniában és Törökországban is. A hálózatfejlesztés pedig még korántsem ért a végéhez, éppen ellenkezőleg, a Jumicar folyamatosan keres új piacokat, ahol franchise partnerek bevonásával sikeresen adaptálható a koncepció – Magyarország is ezen piacok közé tartozik. A hálózathoz való csatlakozásra hazánkban van lehetőség egyéni franchise partnerként egy Jumicar helyszín kialakításával vagy az országos exkluzivitást jelentő mester franchise jogok megvásárlásával is.
Egy Jumicar oktatóközpont kialakításához a jövőbeli franchise partnereknek biztosítaniuk kell a helyszínt, ami egy legalább 250 négyzetméteres, de ideális esetben 400 négyzetméteres területet jelent. A Jumicar franchise központ már a megfelelő helyszín kiválasztásában és kialakításában is támogatja a hálózat partnereit, ez pedig lehetővé teszi többek közt minden olyan eszköz, berendezés és termék kedvezményes beszerzését, amire a működéshez szükség lehet.
A franchise partnerek kezdeti, a vállalkozásindításhoz szükséges beruházása 26 és 36 ezer euró közötti összeget jelent, attól függően, hogy milyen típusú – használt vagy új – autókat vásárol a partner. A befektetés magába foglalja a min. 5 db Jumicar autót, a kapcsolódó licenceket 5 éves időtartamra (1.000€ / autó) és az induló felszerelést, mint közlekedési- és jelzőtáblákat, világító- és jelzőberendezéseket, zászlókat és dekorációs elemeket, vízhatlan ponyvákat, munkaruházatot, valamint marketing csomagot is.
A Jumicar franchise egy másik előnye, hogy a partnerek különböző bevételforrással is rendelkeznek, aminek köszönhetően ”több lábon állva” működtethetik vállalkozásukat. A helyszínen a belépőjegyek mellett van lehetőség üdítőital, jégkrém, stb. értékesítésére, merchandise termékek (sisakok, sapkák, pólók, kesztyűk, stb.) kihelyezésére, valamint egyedi rendezvények (szülinapi buli, osztály program, klubfoglalkozás, ”road-safety” nap, stb.) megtartására is. Ez utóbbira ráadásul gyakorlatilag bárhol, ahol adott a helyszín, van lehetőség, a Jumicar – köszönhetően a koncepció mobil változatának – könnyen telepíthető autókereskedőknél, bevásárlóközpontokban, kiállításokon, fesztiválokon, vállalati programokon, stb. A Jumicar helyszínek, autók, zászlók, szalagkorlátok és bukósisakok emellett kiváló reklámfelületként is funkcionálnak, amin vállalatok és szponzorok helyezhetnek el hirdetéseket.
A Jumicar olyan franchise partnereket keres Magyarországon, akik rendelkeznek a befektetéshez szükséges tőkével (részben hitelből finanszírozás megengedett), ismerik a piacot és hajlandóak adaptálni a franchise központ ajánlásait. A mester franchise licence megvásárlásával van lehetőség az országos exkluzivitás megszerzésére, valamint a franchise jog, ”sub-franchise”-ba történő továbbértékesítésére is.
További információ a Jumicar koncepcióról a franchise katalógusban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!