Egy új üzleti lehetőség
A pénzügyi és életmód tanácsadást kombináló MBI (MarketingBeratung International) immáron több mint 25 éve kínálja szolgáltatásait Közép és Kelet Európában azzal a céllal, hogy hozzásegítse ügyfeleit „egy jóval magasabb jóléti szint elérésében”. Az összes termékkibocsátótól független vállalat tavaly alkotta meg egyedi franchise rendszerét, nemrég pedig az MBI Store koncepciója megérkezett Magyarországra is. Az MBI Store egy olyan teljesen felszerelt, helytakarékosan kialakított irodát jelent, ami szolgálhat ügyféltárgyalások, rendezvények és konferenciák helyszínéül is, és ahonnan a vállalkozó franchise partnerek egy kulcsrakész és prosperáló üzletet menedzselhetnek.
A franchise-központi, -átadói feladatokat Magyarországon az MBI leányvállalata, az MBI Nemzetközi Tanácsadó és Biztosításközvetítő Kft. (MBI HU) látja el. Az általuk biztosított, kiterjedt támogatási rendszer, valamint széles termékpaletta nagyban megkönnyítik az ügyfélszerzést, a fejlesztéseket, az adminisztrációt, az adózást, az informatikai szolgáltatásokat és mindenekelőtt – az MBI Akadémia nemzetközi oktatási programjainak köszönhetően – a szükséges tudás és ismeretek megszerzését. Egyszóval a franchise partnerek vállalkozásának menedzselését. Ráadásul a megfelelő helyszín felkutatásától és kialakításától kezdve, a szakmai és kommunikációs képzéseken át a folyamatos szakmai, IT, marketing és háttértámogatásig, a támogatási rendszer a franchise együttműködés teljes ideje alatt elérhető.
Az MBI franchise irodákkal szembeni legfontosabb elvárás, hogy olyan minőségi termékeket, szolgáltatásokat kínáljanak, melyek megfelelnek az anyavállalat előírásainak. Így a franchise hálózat bővítésekor is inkább a minőséget, mintsem a mennyiséget helyezik előtérbe – „ahelyett, hogy rövid idő alatt rengeteg irodát nyitnánk, inkább arra fektetünk nagy hangsúlyt, hogy az MBI üzletek kellemes hangulatúak, egyediek legyenek, minőségi tanácsokat adjanak és különösképp, hogy képesek legyenek az ügyfelek jólétének, életszínvonalának növelésére” – mondta el a vállalat képviselője. Az expanziós távú tervek így is összesen 200 franchise iroda megnyitásáról szólnak a közép-kelet-európai régióban, amit 2020-ig szeretne realizálni a vállalat.
Akiket érdekel az MBI franchise koncepciója, és egy saját vállalkozás elindítása, azoknak nagyjából 22 ezer eurós (kb. 6,8 millió forintos) befektetésre kell számítaniuk, melynek 68 százaléka (15 ezer euró) az iroda kialakításának és teljes felszerelésének fedezésére szolgál, a maradék 7 ezer euró pedig a franchise jog megvásárlásának költségeit (belépési franchise díj) jelenti. Az irodák ideális esetben 40-80 négyzetméteren kerülnek kialakításra.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel