A piacvezető pozícióért
A tetoválás eltávolító szalonok hálózatát eddig franchise rendszerben összefogó német Skinial a közelmúltban jelentősen változtatott nemzetközi expanziós stratégiáján, és módosította a franchise koncepciót. Ennek eredményeként a magyarországi terjeszkedés fókuszában egy országos márkafejlesztő, „Area Developer” megtalálása áll, valamint megfelelően képzett kozmetikusok, orvosok személyében korlátozták a kezeléseket végrehajtó személyek körét is.
A Skinial tetoválás eltávolító módszerének egyre szélesebb körű elfogadottságával a tudományos világban, valamint a lézeres eltávolító szolgáltatások népszerűségének csökkenésével, a Skinial képes egy – a rugalmasság és alacsony tőkeigény függvényében – piacvezető koncepció biztosítására. A korábbi franchise koncepcióval ellentétben, az új együttműködés során nem limitálják a partnerek, stúdiótulajdonosok területét (igaz exkluzivitást sem biztosítanak), így a potenciál is jelentősen emelkedett.
„Az Area Developer továbbra is vonhat be helyi átvevőket, partnereket (ezzel bővítve az országos hálózatot, valamint bevételeit), amihez ráadásul nincs szükség bonyolult szerződésekre, és az oktatás, képzés folyamata is gördülékeny. A jelentkezőknek először egy két napos szemináriumon kell részt venniük, majd készhez kapják a teljes know-how-t összefoglaló kézikönyvet. A gyakorlati szemináriumot követően pedig már kezdhetik is saját stúdiójuk irányítását” – avatott be minket Klaus Böde Skinial-igazgató.
Ezzel az új koncepcióval a Skinial olyan versenyképes tetoválás eltávolító szolgáltatást kínál, ami a világ bármely részén adaptálható. A befektetés is csökkent, így mindössze motivációra és szakmaiságra van szükségük azoknak, akik egy lenyűgözően új és erősen bővülő piacon szeretnének vállalkozást indítani vagy meglévő vállalkozásuk (orvosi rendelők, klinikák, kozmetikai- vagy tetováló szalonok, stb.) szolgáltatási körét bővíteni.
A Skinial egy speciális folyadék segítségével kínálja a tetoválás eltávolításnak azt a (lézer- és fájdalommentes) módját, ami a bőr épségének megóvása mellett teszi tinta-mentessé a bőrt. Az elmúlt öt évben több mint 6000 kezelést hajtottak végre a Skinial stúdiókban, melyek már 3 kontinens 10 országában megtalálhatóak. Ahogyan azt Klaus Böde korábban elmondta, a hálózat számára Magyarország egy vonzó piac, és a következő két évben legalább tíz stúdió megnyitását tervezik a nagyobb városokban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.