„Annak ajánlom a Smilepoint franchise rendszert, aki szereti a kihívást, tudja kezelni az embereket, fontos neki a tisztaság, a szépség, esetleg már rendelkezik egy szépségszalonnal vagy a szépséggel, egészséggel kapcsolatos tevékenységet végez.”
- Sebők Edina
Hétfő
2015.03.16.
A fogfehérítés piacáról, franchise ajánlatukról, valamint hazai és nemzetközi expanziós terveikről kérdeztük a Smilepoint értékesítési igazgatóját.
 

A Smile Partner Zrt. alig több mint egy év alatt egy közel félszáz értékesítési pontból álló hálózatot alakított ki Smilepoint franchise rendszerével, ami úgy tűnik egy gyors hazai és nemzetközi terjeszkedés első lépése csak – a hálózat rövid távú tervei között az országos lefedettség, és a környező országok piacainak meghódítása is szerepel. Többek közt ezekről a tervekről kérdeztük Sebők Edina kiemelt ügyfélkapcsolati és értékesítési igazgatót.

Hogyan indult útjára a Smilepoint, minek hatására döntöttek a franchise mellett?
A Smilepoint mint brand, a Smile Partner Zrt. alapítását követően született meg. A franchise értékesítés adott volt, mert a cég, egy már akkor 18 partnerből álló hálózatot vásárolt meg. Ezt megelőzően, a piac igényei alapján indult meg a franchise értékesítés.

Hogyan látja a fogfehérítés piacát Magyarországon? Mik az aktuális trendek?
Fehéríthetünk fogat a boltban vásárolt termékekkel, kozmetikai fogfehérítő szalonokban, illetve a fogorvosnál. Természetesen az árban, a minőségben és a hatékonyságban is vannak különbségek. Amikor az első szalonunk megnyitotta kapuit, még alapvetően hiánypótló volt ez a típusú kozmetikai fogfehérítés Magyarországon. Az aktuális trendek a fogfehérítésben is az egészségességet, a természetességet hangsúlyozzák. Mindenki számára elérhetővé vált az egészséges fogfehérítés lehetősége, és az internet és egyéb marketing eszközök segítségével  elérjük, illetve az egyre növekvő hálózattal ki is tudjuk szolgálni a vevőket egy gyönyörű mosollyal!

Mennyiben más a magyar piac, mint a külföldi piacok?
Tapasztalataink szerint Magyarországon szeretik az innovatív eljárásokat  a szépségiparban, és az erre kiképzett személyzet segítségével a bizalmatlanok száma is napról napra csökken. Ezen kívül a Smilepointhoz csatlakozó fogorvosok száma is nagyobb arányban nő. Amerikában és Európa több országában is, ahol már több éve jelen van a kozmetikai fogfehérítés, tömött sorokban várakoznak az emberek, mert annyira a hétköznapok részévé vált.

Milyennek értékeli a Smilepoint eddigi, közel két éves működését, hogy halad a magyarországi terjeszkedés?
Sokszor teszik fel nekem ezt a kérdést, a válaszom általában az, hogy köszönöm, haladunk. Jelenleg 50 magyarországi leszerződött partnerünk van és igen, a helyszínek bővülnek. Többek között most nyitottunk Ibrányban és reményeim szerint a héten is 2 szerződést írunk alá.

Rövid idő alatt megkezdték a határokon túli expanziót is. Hol nyíltak eddig egységek, illetve mik a célok a külföldi piacokon?
A mai világban főleg a startup világban elvárás, hogy minden fokozottabb iramban történjen. Jelenleg Dániában, Szlovákiában, Csehországban és Romániában vagyunk jelen. A célunk, hogy minden országban megtaláljuk a leginkább megfelelő partnereket, igényt generáljunk a száj higiéniájának rendben tartására és felhívjuk a figyelmet a prevencióra.

Kiknek ajánlja és kiknek nem a franchise partnerré válást? Mit tanácsolna az éppen franchise vásárlás előtt álló vállalkozóknak?
Annak ajánlom, aki szereti a kihívást, tudja kezelni az embereket, fontos neki a tisztaság, a szépség, esetleg már rendelkezik egy szépségszalonnal vagy a szépséggel, egészséggel kapcsolatos tevékenységet végez. Mindig azt tanácsolom a franchise érdeklődőknek, hogy előzetesen mérjék fel a saját piacukat. Érdeklődjenek az ismerőseiknél, vendégeiknél, hogy mit gondolnak a fogfehérítésről.
Nagyon fontos még, hogy próbálják ki a terméket (lehetőség szerint többen is),  mert csak a saját tapasztalatok alapján lehet hitelesen értékesíteni. Mindent mérlegeljenek és a költséghatékonyság legyen a fő szempont. Több olyan franchise partnerünk is van, aki egy székkel indult és már két székre bővített.


népszerű a fórumban

Családanya és sikeres vállalkozó

Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Curves: 50 klub a cél

Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Családanya és sikeres vállalkozó

Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...

2 hozzászólás
utolsó 2020.06.25.
Curves: 50 klub a cél

Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm

2 hozzászólás
utolsó 2017.04.19.
Partnereket keres a Curves

Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...

2 hozzászólás
utolsó 2014.11.06.
Partnereket keres a Curves

Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter

2 hozzászólás
utolsó 2014.11.06.
Szépségközpont egyszerűen

A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...

1 hozzászólás
utolsó 2014.04.15.
Húsz éves a magyar High-Care

High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1. 

2 hozzászólás
utolsó 2013.12.01.