Ahol nem ismerik a válságot
A 2001-ben útjára indított Body Creator márka olyan karcsúsító és fitnesz központokat takar, amelyek ”újramodellezik” a női alakot. Az alakformálás terén szerzett többéves tapasztalatokra építve a hálózat kidolgozta a természetes alakformálás egyik legteljesebb rendszerét, ami biztosítja a kitűzött célok elérést mind a karcsúsodni vágyó ügyfelek, mind pedig a fitneszközpontot tulajdonló franchise partnerek számára. A Body Creator edzés és karcsúsító módszerei nem csak sikeres eredményeket kínálnak, de a piac – technológiai, szervezeti és szakmai szempontonból – egyik legteljesebb rendszerét is.
A Body Creator több mint egy évtizedes működés és fejlesztés után tavaly kezdte meg terjeszkedését a régióban, olyan országok piacait hódítva meg, mint Szlovénia vagy Bosznia-Hercegovina. Expanziójának következő lépéseként pedig Magyarországra szeretne belépni a hálózat, azzal az egyedi módszerrel, amely nők ezreinek segített már elérni céljaikat. A Body Creator mester franchise ajánlat olyan érdeklődőknek szól (különös tekintettel a független, vállalkozói szellemű hölgyekre), akik abban a szépség és karcsúsító szektorban szeretnének tevékenykedni, amely nem ismeri a válságot, viszont folyamatosan növekszik.
„Komoly és felkészült vállalkozók, vállalkozások személyében olyan mester franchise partnert keresünk, aki a franchise jogok egyéni partnereknek történő értékesítése által Body Creator központok egy erős hálózatát képes kiépíteni Magyarországon” – mondta el a hálózat képviselője. A mester franchise jogdíja Magyarországon 20 ezer euró, és a franchise szerződés értelmében legalább egy (a későbbiekben mintaegységül is szolgáló) Body Creator központ megnyitását vállalnia kell a hazai mester partnernek.
Az üzleti, szervezeti módszertan, a belső erőforrások felhasználásának lehetősége és az erős marketing mind részét képezik a franchise támogatásnak. A Body Creator segít a legjobb alkalmazottak megtalálásában, valamint rendelkezik a versenyelőnyt biztosító felszereléssel. A képzések, oktatások és specializációk során fejlesztik, erősítik a vállalkozói készségeket, tulajdonságokat, ahogyan az oktatáson szintén résztvevő alkalmazottak szakmaiságát, profizmusát is. A Kutatás és Fejlesztés a mindennapi munka egyik legfontosabb része, ami által biztosítják, hogy a franchise partnerek mindig egy lépéssel a konkurencia előtt járjanak.
További információk a franchise ajánlatról a franchise katalógusban.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.