Ahol egyre népszerűbb a franchise
Jelentős növekedést prognosztizál Európában a HVS nemzetközi hoteltanácsadó cég a franchise hotelek számában, ahogy a hotelüzemeltetők és tulajdonosok között egyre népszerűbbé válik a franchising koncepciója a kontinensen. Mostanáig a franchise adaptálása viszonylag lassú volt Európában, azonban a HVS legfrissebb ’Hotel Franchising in Europe’ riportja alapján, egyre többen ismerik fel egy jól felépített hotelmárka és -hálózat erősségét. Az a tény pedig, hogy az európai hotel állomány kb. kétharmada továbbra is független vagy magántulajdonban lévő vállalat, hatalmas lehetőséget jelent a terjeszkedni vágyó üzemeltetőknek.
A ’Hotel Franchising in Europe’ riport kiemeli, hogy a franchise szerződések dinamikus expanziót tudnak biztosítani az új piacokra lépő márkáknak. A franchise hálózatok egyre nagyobb arányban működnek együtt független menedzsmentvállalatokkal – ahol a franchise átadó biztosítja a márkanevet és marketing platformot, míg a független menedzsmentcég a hotel üzemeltetéséhez szükséges szakértelmet és know-how-t.
„Egyre tisztábban kirajzolódik egy hatalmas lehetőség a hotel hálózatok számára Európában, beleértve a franchise rendszerben működőket. Egy pár éve a hotelüzemeltetők inkább a menedzsmentszerződésekért lelkesedtek. Most, a franchise szerződéseket ugyanolyan valószínűséggel ajánlanak a márkatulajdonos” – mondta el Sophie Perret, a HVS londoni igazgatója és a riport társszerzője.
A riport alapján a független menedzsmentcégek utóbbi években tapasztalt növekvő jelenléte és felemelkedése vezetett odáig, hogy sok márka dönt a franchise mellett, mert tudják, hogy ezek a cégek hatékonyan és magas sztenderdeknek megfelelően tudják menedzselni tulajdonukat. „A független menedzsmentcégeknek meggyőző múltjuk van és egy hatékony módját jelentik a márkák növekedésének. Fürgeségük mindenképp az egyik fő erősségük a nehezebb vállalati struktúrákhoz képest” – mondta el Lucy Payne, a HVS London tanácsadó és értékelemző munkatársa.
„Nem várjuk a franchise szektor oly mértékű növekedését, népszerűvé válását, mint az Egyesült Államokban, azonban így is egy jelentős emelkedésre számítunk a következő években” – tette hozzá Lucy Payne.
A ’Hotel Franchising in Europe 2014’ riport letölthető innen.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Kétszámjegyű forgalomnövekedéssel és új hotelmárkát is magába foglaló, bővülő kínálattal robog a Neckermann Magyarország.
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
A szállodalánc második budapesti tagja 2020-ban nyitja meg kapuit a Petőfi Sándor utcai Postapalota épületében.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
A régió legnagyobb hotelcsoportja bővíti portfólióját. 8 országban, köztük Magyarországon fejlesztheti az Adagio apartman-hotel márkákat.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...