A hangsúly a további piacépítésen
Veres Gyöngyi, magyarországi franchise vezető, Paris Smile
Magyarország az elsők közt volt azon külföldi országok között, ahol a Paris Smile megjelent egyedi koncepciójával. Minek köszönhető a Magyarország melletti döntés?
Igen, ez így van. A Paris Smile számára a közép-európai térségben való megjelenés volt a cél, ugyanis Nyugat-Európában már eléggé elterjedt a kozmetikai fogfehérítés, így nagyobb kihívás volt egy új régiót megcélozni. A magyarországi választásban a véletlen is közrejátszott, tudniillik a francia alapítónak a baráti köréhez tartozott egy magyar lány Lyonban. Ezzel Magyarország, mint kezdeti helyszín, mintegy kiütötte Csehországot, mert első körben az lett volna eredetileg a befutó.
Hogy halad a magyarországi terjeszkedés? Mik a tervek, kilátások a jövőre nézve?
Nem panaszkodhatunk, hiszen most nyílt éppen az első mosolybár franchise-boltunk a 18. kerületben, illetve több helyen is jelen vannak a termékeink szépségszalonban, fitnesz-teremben, szoláriumban, fogorvosi rendelőkben; helyileg Budapesten, Mosonmagyaróváron és Szegeden. A jövőt illetően a hangsúlyt a munka folytatására, a további piacépítésre, illetve az emberekkel való kommunikációra szeretnénk fektetni. Sok ember számára még mindig ismeretlen ez a peroxidmentes fogfehérítési forma.
Hogyan látja a Paris Smile franchise koncepciók versenyképességét a magyar piacon?
A Paris Smile francia termék, ez, úgy vélem, a minőségéről sokat elárul, a tulajdonos is francia, lyoni székhellyel. A szolgáltatásainkat illetően elsősorban a minőségre helyezzük a hangsúlyt a mennyiséggel szemben.
Folyamatosan keresnek franchise átvevőket az ország egész területén. Az elmúlt egyéves magyarországi tapasztalatok alapján, kiknek ajánlaná elsősorban a Paris Smile koncepciókat?
Elsősorban olyan befektetőknek, akik nyitottak az újdonságra és fontosnak tartják az esztétikát, a kellemes megjelenést, amihez a szép mosoly hozzátartozik és ebben való hitüket közvetíteni is tudják a vendégeik felé.
Mire van szükség egy Fogfehérítő sarok, - szigetecske vagy Mosolybár elindításához? Miben segít a franchise központ az indulásnál?
Egy csinos kis üzlethelyiségre, ami kellően frekventált helyen található, a kialakítást pedig közösen tervezzük meg a befektetővel: fontos az elegancia és az, hogy a színvilág harmonizáljon a logónkkal. Jellemzően a vörös, fekete, fehér és az arany dominál.
A központ segíti a marketingmunkát, a szélesebb körű megismertetését ennek az innovatív fogfehérítő eljárásnak, a tapasztalataink megosztását és különböző esteken, szakkiállításokon való jelenlétet, azaz promóciót biztosít.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.