A hangsúly a további piacépítésen

Veres Gyöngyi, magyarországi franchise vezető, Paris Smile
Magyarország az elsők közt volt azon külföldi országok között, ahol a Paris Smile megjelent egyedi koncepciójával. Minek köszönhető a Magyarország melletti döntés?
Igen, ez így van. A Paris Smile számára a közép-európai térségben való megjelenés volt a cél, ugyanis Nyugat-Európában már eléggé elterjedt a kozmetikai fogfehérítés, így nagyobb kihívás volt egy új régiót megcélozni. A magyarországi választásban a véletlen is közrejátszott, tudniillik a francia alapítónak a baráti köréhez tartozott egy magyar lány Lyonban. Ezzel Magyarország, mint kezdeti helyszín, mintegy kiütötte Csehországot, mert első körben az lett volna eredetileg a befutó.
Hogy halad a magyarországi terjeszkedés? Mik a tervek, kilátások a jövőre nézve?
Nem panaszkodhatunk, hiszen most nyílt éppen az első mosolybár franchise-boltunk a 18. kerületben, illetve több helyen is jelen vannak a termékeink szépségszalonban, fitnesz-teremben, szoláriumban, fogorvosi rendelőkben; helyileg Budapesten, Mosonmagyaróváron és Szegeden. A jövőt illetően a hangsúlyt a munka folytatására, a további piacépítésre, illetve az emberekkel való kommunikációra szeretnénk fektetni. Sok ember számára még mindig ismeretlen ez a peroxidmentes fogfehérítési forma.
Hogyan látja a Paris Smile franchise koncepciók versenyképességét a magyar piacon?
A Paris Smile francia termék, ez, úgy vélem, a minőségéről sokat elárul, a tulajdonos is francia, lyoni székhellyel. A szolgáltatásainkat illetően elsősorban a minőségre helyezzük a hangsúlyt a mennyiséggel szemben.
Folyamatosan keresnek franchise átvevőket az ország egész területén. Az elmúlt egyéves magyarországi tapasztalatok alapján, kiknek ajánlaná elsősorban a Paris Smile koncepciókat?
Elsősorban olyan befektetőknek, akik nyitottak az újdonságra és fontosnak tartják az esztétikát, a kellemes megjelenést, amihez a szép mosoly hozzátartozik és ebben való hitüket közvetíteni is tudják a vendégeik felé.
Mire van szükség egy Fogfehérítő sarok, - szigetecske vagy Mosolybár elindításához? Miben segít a franchise központ az indulásnál?
Egy csinos kis üzlethelyiségre, ami kellően frekventált helyen található, a kialakítást pedig közösen tervezzük meg a befektetővel: fontos az elegancia és az, hogy a színvilág harmonizáljon a logónkkal. Jellemzően a vörös, fekete, fehér és az arany dominál.
A központ segíti a marketingmunkát, a szélesebb körű megismertetését ennek az innovatív fogfehérítő eljárásnak, a tapasztalataink megosztását és különböző esteken, szakkiállításokon való jelenlétet, azaz promóciót biztosít.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A TikTok, több mint egymilliárd felhasználójával, mára sokkal több lett, mint egy szórakoztató alkalmazás. Fedezd fel, hogyan vált a platform valódi, fizikai üzletekből álló franchise hálózatok ugródeszkájává!
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.