Megnyitott az Árkád 2

Az idei évre beharangozott egyetlen új bevásárlóközpont, a budapesti Árkád 2 nyitását hosszú tervezés előzte meg. Az Árkád 2 tervezése még 2005-ben indult el, ám éveket vett igénybe a szükséges telek, majd építési engedélyek megszerzése. Végül 2011 szeptemberében született meg a döntés arról, hogy a meglévő 48 ezer négyzetméteres kiadható területű Árkádot felújítják, illetve mellette felhúzzák a 20 ezer négyzetméteres Árkád 2-t.
A 2007 óta csökkenő kiskereskedelmi forgalom, a forgalmukat euróban bonyolító plázák számára a forint gyengülése, illetve a tavaly megalkotott plázastop törvény játszanak fontos szerepet abban, hogy az utóbbi években gyakorlatilag csak a régi, jól bejáratott házakat újították fel a befektetők (Duna Pláza, Mammut), ám új beruházásba nem igazán kezdtek. Piaci vélekedések szerint ebben a helyzetben kiemelkedően fontos, hogyan sikerül az Árkád 2 debütálása, mivel az lökést adhat a többi, jelenleg csak inkább tervezőasztalon létező beruházás számára.
Az Árkád 2-ben 26 üzlet lesz, ebből több is jóval ezer négyzetméter feletti. Sok kiskereskedelmi hálózat is megjelenik az üzletközpontban, többek közt a CCC, Deichman, New Yorker, Bio Hair, Starbucks és még sokan mások. Az újonnan kialakított Arkád 2 és a szeptemberig felújításra kerülő Árkád 1 összesen közel 200 üzletnek ad majd otthont.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Interjú Baranyai Zsomborral, a Mail Boxes Etc hazai franchise átvevőjével.
Az ingatlanpiac és a gyógyszertár piac voltak a tavalyi húzó ágazatok.
A coworking irodák népszerűsége töretlen, az IWG 34 országban 156 új egységet nyitott 2019 első felében.
A napjainkban egyre jobban terjedő közösségi munkaterek új lehetőségeket kínálnak a vállalkozóknak a már sok helyen telített irodabérleti piacon.
A franchise-ban keletkező ellentétek, sokszor a generációs különbségekből adódnak, mindenki a saját céljaiért dolgozik.
legolvasottabb

Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.