A Rossonerik nagy családja
2005-ben szervezték meg az első hivatalos A.C. Milan tábort, a Milan Junior Camp-et Budapesten. Mik voltak az első tapasztalatok?
Amikor a Milan tábor elindult Magyarországon, az érdeklődés minden várakozásunkat felülmúlta. Nagyon jól fogadták mind szponzori, mind pedig résztvevői szinten, hogy az A.C. Milan, a világ egyik leghíresebb futball klubjának hivatalos gyermek- és ifjúsági tábora megnyitja kapuit Magyarországon. Rájöttünk, nagyon sok focirajongó és ezen belül is Milan szurkoló van Magyarországon és a Milan nevével fémjelzett sporttáborban sokan látnak fantáziát.
A Milan táborokat nem franchise rendszerben működtetik a licence tulajdonosok, mégis a helyi szervező partnerek bevonásával egyfajta partner-hálózatot építettek ki.
Valóban az MJC koncepció sok eleme akár egy franchise modellbe is beleférne. A márkanév és a logók, védjegyek minden esetben adottak és ezáltal a vizuális megjelenés, a grafikák, stb. is. Egységesek a tábori programok, az edzések és a szabad-foglalkozások. Mindenhol a Milan által delegált, magasan kvalifikált olasz utánpótlásedzők adják át az ismereteket, illetve szervezőként jelentős szakmai támogatást kaptunk a licence tulajdonostól is. Azonban az MJC licence jogokat néhány nemzetközi vállalat birtokolja, akik minden esetben a helyi partnerrel kötött együttműködési megállapodás alapján, a jogokat megtartva szervezik a táborokat.
Lát rá esélyt, hogy a jövőben Milan Junior Camp Magyarországon, a fővároson kívül is megrendezésre kerüljön?
A magyarországi Milan Camp szakmai vezetése természetesen elképzelhetőnek tartja a tábor megrendezését más városokban is, hiszen minden nagy- és közepes méretű település potenciális helyszín lehet. Egyelőre a nagyobb nehézséget az ideális – jó hely- és szakmai ismerettel, illetve kapcsolatrendszerrel rendelkező, elhivatott focibarát – partner megtalálása jelenti.
Ha az említett, vállalkozó szellemű, elhivatott focibarát belevágna egy vidéki Milan Camp megszervezésébe, mivel kell mindenképp számolnia?
Ha meg van az ideális – 180-200 gyerek befogadására alkalmas – helyszín, fontos még a promóció és a reklám is. Érdemes felvenni a kapcsolatot helyi és országos médiával, hogy minél több emberhez eljusson a sporttábor híre. Talán még a megfelelő helyszín és a média kampánynál is fontosabb azonban a megfelelő szponzor megtalálása. Fontos tudni, hogy a Milan Junior Camp alapvetően egy felső árkategóriás focitábor, azonban erős szponzori támogatással egy sokkal szélesebb közönség számára is elérhetővé válhat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel