Olasz know-how export a labdarúgásban
A Milan Junior Camp (MJC) elnevezésű ifjúsági sporttáborok a világ egyik leghíresebb futball klubjának, az AC Milannak a hivatalos edzőtáborai, amelyeket a Milan Utánpótlás Programjának keretében szerveznek 6–16 éves fiúk és lányok számára. A nemzetközi sikert mi sem mutatja jobban, mint az, hogy az 1999-ben elindított program keretében mára több mint 120 város ad otthont a népszerű sporttábornak. Magyarországon 2013 nyarán lesz a kilencedik alkalom, hogy közel 200 fiatal érezheti magát úgy, hogy tagja a Rossonerik nagy családjának.
- "Közel egy évtizede Magyarország kiemelkedő szerepet játszik a Milan focitábor nemzetközi sikerében. Itt nyitottuk meg első közép-kelet-európai sulinkat és évről-évre innen érkeznek a legügyesebb focisták az őszi milánói világtornánkra" – nyilatkozta Marco Schembri, a magyarországi licence tulajdonos World Camp International ügyvezetője.
A Milan Junior Camp licence jogokat kis számú olasz társaság birtokolja, azonban a táborok megszervezését és lebonyolítását helyi partnerekre bízzák. Így 2005 óta Budapesten is a World Camp International megbízásából, és egy magyar cég szervezésében kerül évről évre elérhető közelségbe sok gyerek álma.
A több mint 30 országban megrendezésre kerülő táborok ugyan nem franchise rendszerben működnek, azonban a helyi partnerekkel való együttműködés többről szól, mint a márkanév használati jogának egyszerű értékesítése: a Milan Junior Camp minden városban az AC Milan márkanév alatt, a logók és védjegyek használatával, a klub hivatalos edzés- és sportprogramját adaptálva, illetve a Milan által kijelölt és szakmailag magasan képzett olasz edzők támogatása és ellenőrzése mellett valósul meg.
A Milan Junior Camp megszervezéséhez nem csak fővárosi helyszínek kínálnak ideális lehetőséget, de nagyobb vidéki városok is: Magyarországon például - a budapesti tábor sikerén felbuzdulva - 2009-ben, Nyíregyházán is megrendezésre került egy MJC, a vártnál nagyobb sikerrel.
A Milan Junior Camp egyhetes programja a lehető legjobb kombinációja a sportnak, a tanulásnak, a kikapcsolódásnak és a szórakozásnak. Az egységes program szerint megrendezett táborokban résztvevő gyerekek – magukra öltve a Milan mezét – felejthetetlen élményekkel lesznek gazdagabbak. A táborok célja az is, hogy világszerte népszerűsítsék a labdarúgást, segítsék az utánpótlás-nevelést, ezzel együtt természetesen erősítsék az AC Milan márkanevet, növeljék a klub szurkolóinak nemzetközi táborát.
Tv-s tudósítás a 2012-es táborról megtekinthető ide kattintva.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel