Hogyan áraznak a nagy hálózatok?
Jose szerint az árazás egy művészet, nem lehet egyszerű logikát követni, amikor egy hálózat az árakról dönt az étlapon. A CEO elmondása szerint nem mindig lehet egyszerűen leírni a helyzetet. Az, hogy a beszerzés drágábban történik, nem feltétlen jelenti a fogyasztónál is az árak növekedését - ezt először komoly mérlegelés előzi meg.
A fogyasztói attitűd központi szerepet kap az árazásban Jose elmondása szerint. Az Egyesült Államokban voltak például olyan Burger King átvevők, akik túl agresszíven növelték az árakat. Voltak helyzetek, ahol szerinte túl messzire mentek és ennek az eredményeképp elvesztették az árérzékeny vendégeiket.. "Nehéz visszafelé menni. Mikor volt az utolsó alkalom, hogy bárki is az árak csökkentését látta egy étteremben?" tette fel a kérdést Jose.
Jogosan merül fel a kérdés, hogy egy olyan környezetben, ahol az infláció miatt mind az alapanyagárak, mind pedig a munkabérek növekednek hova máshova vezethet az út, ha nem az árak növekedéséhez?
Jose szerint ilyenkor is megfontolást igényel a döntés. Például a Burger King Whopper hamburgeréből külföldön régen két darabot is lehetett venni 5 $-ért. Az új környezetben a két darabos menü árát 6 $-ra emelték - ez viszont egy olyan lélektani határt lépett át, aminek hatására csökkent az hamburger értéke a fogyasztók szemében.
Az árcsökkentés megtartása helyett, hogy elkerüljék a Whopper elértéktelenedését a vendégek szemében ehelyett inkább kivették azt a dupla-hamburgeres menüből. A Whopper helyett olcsóbb szendvicsek kerültek az akcióba, melynek aztán ismét levitték az árát 5 $-ra.
"Jobb megközelítés ha sok kis lépésben, gyakrabban változtatunk, mintha egy nagy váltással próbálkozunk." mondta Jose, akinek az irányítása alatt a cég jelenleg 29,000 éttermet üzemeltet 120 országban.
A Restaurant Brands International-nél az árazási kérdések mindennaposak, állandóan tesztelik a különböző árazási modelleket a cég brandjeiben. Különösen most releváns ez hiszen az Egyesült Államokban az infláció már olyan méreteket öltött, hogy sok fogyasztó már a bevásárlásainak számát is csökkentette - tette hozzá Jose.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Husse segítségével az állatszerető vállalkozni vágyóknak is lehetőségük nyílik saját biznisz indítására.
A világszerte több mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
A világszerte több, mint 1500 franchise partnerrel rendelkező svéd állateledel márka - a Husse - most hazánkban keresi új partnereit. A hálózat kiválasztotta, azokat a településeket, melyekre várják az átvevők jelentkezését!
Ez a két ágazat együtt kilencet ad a világ 10 legsikeresebb franchise hálózata közül. Lassan, de csökken az USA dominanciája.
Két új megyében is megtalálta franchise partnerét a Husse. A mindig mozgalmas őszi szezont egy országos rendezvénnyel kezdi a hálózat.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel