Már csak egy szabad hely van az április franchise képzésen!

Az előadásokon vállalkozók és induló, új franchise hálózatok ismerkedhetnek meg a sikeres hálózatépítéssel, marketinggel illetve, hogy hogyan találják meg a potenciális franchise partnereket.
Alkalmas-e vállalkozása a franchise rendszerben való terjeszkedésre? Hogyan lehet sikeres franchise hálózatot építeni? Milyen az ideális franchise átvevő, hogyan lehet hatékonyan partnert keresni? Mit tartalmaz a franchise hálózatok kettős marketing tevékenysége? Mik a márkaépítés legfontosabb szabályai?
A résztvevők a fent felsorolt, illetve sok más kapcsolódó kérdésére is választ kapnak majd a franchise vállalkozás témakörében.
Az előadásokat dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára tartja.
Minden képzési alkalmat egy ismert hazai franchise hálózat tulajdonosával, vezetőjével való konzultációval zárunk.
Az előadássorozat részletes tartalma:
2022. április 21.
Mitől sikeres egy franchise hálózat? A franchise üzleti modell felépítése, a jól működő rendszerek kritériumai, a kudarcok tipikus okai. Milyen üzleti koncepció alkalmas franchise hálózat kialakítására.
2022. április 26.
Milyen egy jó rendszergazda? A sikeres rendszergazda ismérvei, hozzáállása. Mintaegység, működési tapasztalat, a koncepció fejlődése, üzleti terv, franchise díjak. Rendszergazda feladatai, kötelezettségei, felelőssége.
2022. április 28.
Ki az ideális átvevő és milyen tulajdonságokkal rendelkezik? Az átvevő kiválasztás folyamata. Átvevő kiértékelés, kiválasztás folyamatának modellezése. Milyen átvevőket keresnek a világ vezető hálózatai, hogyan változik az átvevők iránti igény a világban. Milyen növekedési modellt válasszunk.
2022. május 3.
Hogyan találjuk meg az első átvevőket? A franchise kettős marketingje, új marketing tendenciák, hogyan keresnek partnert a világ franchise hálózatai, valamint a fiatal, sikeres magyar hálózatok. Mely média a leghasznosabb a franchise hálózatok számára?
2022. május 5.
Egy hálózat növekedésével járó legfontosabb feladatok. Franchise prezentációk, szerződéskötés előtt átadandó információk köre. A franchise központ finanszírozása és a franchise sales folyamata.
A képzés sorozat kis létszámú (maximum 8 fő) formában kerül megrendezésre.
Mindegyik képzési alkalom 10:00 órától 15:00 óráig tart.
Minden alkalommal az előadásokat követően lehetőség nyílik egy-egy hazai hálózat tulajdonosával, vezetőjével kis csoportos konzultációra.
A részvétel 119.000 Ft + Áfa / fő. A számla végösszege minden esetben bruttó 15.000 Ft természetbeni juttatást tartalmaz.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
Február 6-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 18. Díjkiosztó Gálája.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Gyakran halljuk, hogy a mai fiatalok lusták nem dolgoznak, és azt is, hogy lehetetlen velük dolgozni, lakást venniük, továbblépniük, de melyik igaz, ha egyáltalán bármelyik az?
Biztonságos üzlet a franchise? Új irányelvek az európai piacon
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...