Szemeszter Optika – az egyetlen magyar optikai franchise, az éleslátás szolgálatában

A Szemeszter Optika Franchise országosan keresi befektetőit, illetve optikát üzemeltető leendő partnereit.
A nemzetközi hatékonysági mutatókat vizsgálva megállapítható, hogy mintegy 30%-os tartalék van a magyar optikai piacban, melyet a Szemeszter Optika Franchise 50 profitábilis új egység nyitásával kíván erősíteni. Erre a tartalékra és évtizedes tapasztalatukra építik a hálózatot, a piacon eddig nem látott innovatív szemléletet követve.
A 2010 óta sikeresen működő vállalkozás felismerte, hogy egy optikába nem szemüvegért, kontaktlencséért érkeznek az ügyfelek. Nagyon kevesen hordanak szívesen szemüveget, viselnek kontaktlencsét, sokkal inkább a látásból eredő problémájukra keresnek megoldást. A Szemeszter Optikában ezt a megoldást kapják meg, ebből adódóan az optika nem kereskedelmi, hanem szolgáltató pontként működik.
„Nem az a fontos, hogy szemüveget értékesítsünk. Az a fontos, hogy aki betér hozzánk, éleslátással távozzon.” – hangsúlyozta Naményi Miklós alapító. Ezt a látásmódot építették a hálózatba is.
Miért franchise rendszerben?
A Szemeszter Optika Franchise hálózat célja, hogy emelkedjen hazánkban az optikák száma. Az optikai hibával élők aránya Európában mindenhol ugyanakkora, csak Magyarországon közülük fele annyian viselnek szemüveget, mint szükséges volna.
A Szemeszter Optika Franchise belépő partnereivel együttműködve és az éleslátás vizsgálatok hatékony működésének köszönhetően növeli majd az optikai hibával élő, de szemüveget viselők számát. Az új franchise rendszer fontos pillére, hogy az éleslátás élményét mindenki számára elérhetővé tegye. Gyerekbarát optikaként a gyerekek látásegészségére is kiemelten figyelnek.
A Szemeszter Optika hálózathoz történő csatlakozás személyre szabott iránymutatással, szakmai tanácsadó közösséggel, jelentős beszállítói kedvezményekkel, erős, hatékony marketingkommunikációval, a márka stabil hírnevével járul hozzá a mindennapi munkához. Az átvevő partner készen kapja a tudást és a működéshez szükséges innovatív szolgáltatásokat, csak a szakmával és a napi működéssel kell foglalkoznia. Az innovációt, kiegészítő szolgáltatásokat a központ biztosítja.
50 profitábilis vállalkozás
A nemzetközi hatékonysági mutatókat vizsgálva megállapítható, hogy mintegy 30%-os tartalék van a magyar optikai piacban, ami magában hordozza 100-150 új optika nyitásának lehetőségét. A Szemeszter Optika Franchise ebből 50 átvevővel tervez. Ez 50 profitábilis vállalkozás lehetősége, mely hosszú távon biztosítja a jövedelmezőséget befektetők, illetve már optikával rendelkezők számára.
A Szemeszter Optika látásmódjának mélyebb megismeréséhez, vagy bővebb információért kattintson ide.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Ha csak az utóbbi 10 évet nézzük az Egyesült Államokban, a McDonald’s-ban a termékek átlagosan ára megduplázódott, de a McChicken átlagos ára $1-ról $3-ra nőtt 2014 óta. Az infláció egyébként ugyanabban az időszakban 31% volt, tehát ezt követve csak $1,31-nek „kéne” lennie McChicken-nek.
Az év elején több mint 1500 étterem váltott tulajdonost, megkérdőjelezve az utóbbi 25 év trendjeit.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
A fitneszipar jelenleg példátlan növekedést él meg, és a pilates áll a változások élvonalában. De mi teszi ezt a mozgásformát ennyire vonzóvá befektetők és sportolók számára egyaránt?
Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.
legolvasottabb

Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Interjú Brünner Istvánnal, a Gofrim franchise hálózat alapítójával
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...