32 új franchise üzlet, közel 10%-os növekedés

Majd' minden harmadik üzlet franchise rendszerben működik
Majd' minden harmadik üzlet franchise rendszerben működik / A tavalyi év végén összesen 555 magyarországi áruház tartozott a SPAR csoporthoz: 348 SPAR és City SPAR szupermarket, 33 INTERSPAR hipermarket és 174 franchise üzlet.
Péntek
2019.03.29.
2018 végén az 555 magyarországi SPAR áruháznak már több mint 30 százaléka működött a mindössze hat éve indított franchise rendszerben.
 

Kiemelkedő teljesítménnyel zárta a tavalyi évet a SPAR Magyarország, a közel 10 százalékos forgalomnövekedés mellett 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre a cég, ebből hat új SPAR áruház épült, és tizenhetet üzletet újítottak fel – ismertette sajtóközleményben a vállalat. Kiemelték, a 2018-ban 32 partnerüzlettel bővült franchise hálózat éves forgalma elérte a 36 milliárd forintot, a Regnum Húsüzemé pedig a 36,4 milliárdot. A vállalat 617,6 milliárd forint forgalmat realizált tavaly, amely 9,8 százalékos növekedés az előző évhez képest.

A sajtóközleményben kiemelték, a 2012-ben két üzlettel indult, hat év alatt 174 tagúra bővült franchise hálózat egyértelműen sikertörténetnek számít a SPAR Magyarország életében. Az üzletág mintegy 1500 embernek ad munkát, éves forgalma pedig meghaladta a 36 milliárd forintot. Az elmúlt évben harminckét üzlettel bővült a franchise hálózat, melynek köszönhetően új SPAR partnerüzletek várják a vásárlókat – többek között – Budapesten, Adonyban, Dunaújvárosban és Pétfürdőn, illetve OMV-SPAR express nyílt a maglódi, nyékládházi, nyíregyházi és a váci OMV töltőállomásokon.

A magánkereskedők a SPAR franchise rendszerében való működéssel számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat vehetnek igénybe, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják. Ezen kívül a SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek, újabban pedig az üllői SPAR enjoy. convenience üzem kényelmi termékeivel is gazdagíthatják választékukat.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.