Szezon egész évben

Erős szezont zárt tavaly, fennállásának tizedik évében a Summer Time Travel utazási iroda franchise. Az országszerte 13 irodával rendelkező hálózat adatai alapján a tavalyi év legnépszerűbb úticéljai Egyiptom, Törökország, Görögország, Tunézia és Horvátország voltak az utazni vágyó magyarok körében. E tekintetben nincs nagy változás az előző évekhez képest – nem úgy, mint az utazási- és foglalásiszokások esetében. „Amikor 11 évvel ezelőtt elindítottuk vállalkozásunkat, a „szezon” májustól szeptemberig tartott, vagyis ezek voltak azok a hónapok, melyekben gyakorlatilag kitermeltük az egész évet. Mára az utazási szokások teljesen átalakultak” – kezdte a jelenlegi trendek ismertetését Bartal Melinda, a Summer Time Travel ügyvezető és franchise igazgatója.
„Januártól márciusig előfoglalási időszak van; akik rendszeresen utaznak és a szabadságuk is tervezhető, ők igyekeznek az előfoglalási időszak alatt lefoglalni utazásaikat. Májustól ismét elindul a szezon, és tart szeptember végéig, viszont utána sem áll meg az élet, mert az Utasok ekkor foglalják egzotikus utazásaikat, hogy elmeneküljenek a tél elől. Az év vége is hozott meglepetéseket. Míg azt gondoltuk, hogy novembertől egy kicsit nyugodtabb időszak következik, az utazók elkezdték lefoglalni a 2019-es nyaralásaikat. Sok törzsutasunk, aki januárban szokta lefoglalni utazását, már megtette novemberben, vagy éppen decemberben, hogy a fa alá kerülhessen ajándékként.”
Az elhúzódó szezon pedig a franchise oldalon is érezteti pozitív, serkentő hatását. „Franchise partneri hálózatunk a 2017-es évben nagyot nőtt és ez a növekedés tavaly is folytatódott. Jelenleg 13 irodánk van, de további szerződéskötések vannak a láthatáron, illetve meglévő franchise partnereink is további irodákat nyitnak a közeljövőben” – mondta el a franchise vezető, és hozzátette, az utazási iroda hálózat sikerének kulcsa egyebek mellett a franchise tagok közötti tudás- és tapasztalatmegosztás, az irodák közötti kommunikáció. „2018-ban voltunk 10 évesek. Minden évben tartunk franchise partneri találkozót, de ez alkalommal egy háromnapos hétvége keretein belül ünnepeltük meg a Summer Time Travel 10. születésnapját. Ennek a hétvégének szakmai része is volt, több nagy partnerünk részt vett a programon.”
A további fejlesztések részeként, a hálózat 2019-ben is Magyarország egész területéről keres olyan franchise átvevő partnereket, akik a választott városban a Summer Time Travel kizárólagos partnereként indítanák el saját vállalkozásukat, vagy csatlakoznának meglévő utazási irodájukkal. Az exkluzivitás és partnertalálkozók mellett a franchise partnerek olyan további támogatásokban is részesülnek, mint a teljes know-how és foglalási rendszer átadása, folyamatos képzések, informatikai háttértámogatás és leszerződött, kiépített partnerhálózat.
A franchise partnereknek az előírások szerint minimum 20 négyzetméteres, utcafronti üzlethelyiséggel kell rendelkezniük, továbbá egyszeri belépési díjjal csatlakozhatnak a hálózathoz. Egyéb költség még a havi royalty díj, ami egy fixen meghatározott összeg, de minden jutalék ezen felül az átvevőt illeti.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
„Az ügyfélbarát hozzáállás, a szakértelem és a családias légkör meggyőzött arról, hogy franchise irodát nyissunk” – Csontos Erika közel másfél éve vezeti utazási irodáját.
Erős szezonra számít a Summer Time Travel. A legújabb trendekről és a hálózat terveiről beszélt Bartal Melinda ügyvezető igazgató.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...