Érdekes lehetőség a hirdetések világából

Eljutni mindenkihez / A spanyol OverNews koncepciója egy olyan hirdetési rendszerre épül, ami ugyan nem újdonság a direkt marketing és reklámvilágban, de hatékonysága és sikere nagyban függ annak megjelenésétől, néhány szabály következetes alkalmazásától és a termékbe, dizájnba fektetett munkától. Különböznie kell a klasszikus hirdetési formáktól, és képesnek kell lennie a figyelemfelkeltésre.
Hétfő
2019.01.21.
Óriási érdeklődés övezi a kevésbé szokványos, folyóiratok címlapján, borítókon vagy éppen csomagoláson elhelyezett hirdetésekre építő médiakampányokat, állítja a spanyol Grupo OverNews franchise.
 

A hirdetéseknek erős meggyőző hatásuk van, általában komoly kommunikációs eszközként és hatékony segítőként tekintünk rájuk, megfelelően használva könnyedén elérik a kívánt eredményt. A Grupo OverNews kreatívan közelíti meg a hirdetések és általában a reklám világát, egyszerre klasszikus és friss lehetőséget kínálva ügyfeleinek a szükséges figyelem felkeltéséhez. A koncepció kezdeti sikerének eredményeként a spanyol márka két vállalati egységéhez (egyik az Alicante-i központ) már 25 franchise partner csatlakozott a hálózat hazai piacán, Spanyolországban, valamint kezdetét vette a külföldi, franchise rendszerben történő terjeszkedés is. Az expanzió már javában zajlik az Egyesült Királyságban, a következő kiszemelt piac pedig Magyarország.

Több mint 20 éves ágazati tapasztalat vezetett az OverNews koncepció, azaz egy, a direkt marketing hatékonyságát kiaknázó hirdetési rendszer megalkotásához, ami a gyakorlatban többek közt folyóirat és magazin címlapok, borítók, vagy termékek csomagolásának, esetleg étlapok-itallapok, vagy éppen gyógyszer- és betegtájékoztatók hirdetési médiumként való felhasználását jelenti. A tisztábban látás kedvéért, az OverNews rendszer hat alapterületet azonosított és különböztet meg, ahol hirdetési és promóciós szolgáltatásait nagy hatékonysággal lehet alkalmazni, mint például a sajtótermékek (újságok, magazinok, folyóiratok), hotel és vendéglátás (éttermi menük, itallapok), csomagolás (dobozok, papírtáskák), vállalati sajtó (belső hírlevelek, tájékoztatók, vállalati lapok), vagy egyéb innovatív területek (autószerviz dokumentumok, mappák, üdvözlőkártyák, receptkönyvek, tájékoztató és szórólapok, stb.).

Partnerre szabható franchise csomag

Az OverNews rendszer egy átfogó franchise csomag formájában már Magyarországon is elérhető a potenciális franchise partnerek számára. Persze vannak alapvető kritériumok, mint az elhivatottság, aktív üzletvitel és -fejlesztés, vagy az új ügyfelek felkutatása, az OverNews azonban egy rugalmas és nyereséges üzleti lehetőséget kínál. A vállalat tájékoztatása alapján ugyanis a franchise partnerek dönthetnek éves befektetésük mértékéről (ez 4-7 ezer eurós éves díjat jelent), ezzel optimalizálva üzleti kockázatukat, valamint az ezzel arányban lévő jövedelmezőségi szintet is. „Minden esetben a partnerek választják ki a kívánt befektetési szintet, és mindig annyi terméket kapnak kézhez, ami szükséges a befektetés megtérülésének és vonzó profit realizálásához. Utóbbi akár a befektetés ötszöröse is lehet” – avatott be Mario Brondani, a Grupo OverNews tulajdonosa. Hozzátette, hogy a rendszer könnyű kezelhetőségének köszönhetően a franchise partnereknek mindössze egy kétnapos képzésen kell részt venniük a franchise átadó központjában vagy a partner helyszínén.


Franchise-ban a szabadság / Minden franchise rendszer megfogalmaz alapvető elvárásokat a franchise átvevő partnerekkel szemben, ahogy különböző versenyelőnyöket is biztosít számukra. Utóbbi nemcsak a bizonyított üzleti koncepció és folyamatok formájában jelentkezik, de az önmegvalósítás és önfejlesztés lehetőségében is. Az OverNews franchise partnerekkel szemben elvárás az aktív részvétel az üzletvezetésben, így a franchise partnerek a koncepció iránt elhivatott, szenvedélyes vállalkozók közül kerülnek ki.

népszerű a fórumban