A Sixt rent a car 1999 óta szereplője a magyar gépjárműkölcsönző piacnak. A cég kezdetben a Wallis Motor Kft. üzletágaként működött, 2002-ben pedig önálló vállalkozássá szerveződött és azóta Sixt rent a car – Wallis Autókölcsönző Kft. néven működik.
Csütörtök
2012.06.28.
Legalábbis Magyarország üzleti utazói szerint. A Business Traveller Hungary magazin Business Excellence díjjal jutalmazta az autókölcsönzőt.
 

Az üzleti utazóknak szóló Business Traveller magazin a hazai turisztikai élet legjobbjait díjazta a Business Excellence díjjal. A legjobb légitársaságot, rendezvényközpontot, utazási irodát, valamint a budapesti,- és vidéki szállodákat választhatták ki a résztvevők. Több mint ezer olvasó szavazatát összesítve a legjobb autókölcsönzőnek járó díjat a Sixt kapta. Az online szavazólapon a szakmai zsűri által előre meghatározott, kategóriánként három szolgáltató közül lehetett választani, de negyedikként meg lehetett nevezni olyan szolgáltatót is, ami nem szerepelt a listában.

A díjátadóra június 20-án került sor, ahol Kelecsényi Ágnes, a magazint kiadó Turizmus Kft. marketingigazgatója köszöntötte a vendégeket, a díjakat pedig Kenderesy Nadin, a Business Traveller Hungary lapigazgatója adta át a nyerteseknek.

„A kitüntetések, díjak mindig motiváló erővel hatnak egy cég működésére, de ha azt a konkrét ügyfelek véleménye, megítélése alapján sikerül elnyerni, akkor annak még inkább kitüntetett szerepe van” – mondta a díj átvétele után Magyar Nikoletta, a Sixt Magyarország marketing vezetője, aki még hozzátette: „A Sixt Magyarországnál folyamatosan dolgozunk szolgáltatásunk színvonalának magas szinten tartásán és az innovatív intézkedések sorát is igyekszünk bővíteni. Örömünkre szolgál, hogy ennek hatása érződik, melyről a Business Excellence 2012 díj is tanúbizonyságot ad.”

(a.c.)

Forrás: Sixt sajtóközlemény


Papp Csaba
újságíró