A várakozásoknak megfelelően erősített a Diego

A Diego lakberendezési áruházlánc az előzetes várakozásokkal gyakorlatilag megegyező 18,8 milliárd forint árbevételt ért el a tavalyi évben, 15 százalékkal többet az azt megelőző évi eredménynél. A dabasi központú vállalat adózott nyeresége 2017-ben valamelyest csökkent, 384 millió forint volt a 2016-os 436 millió forint után.
A Diego éves eredményeinek publikálásával egyidőben közölte, hogy 2018-ban a forgalom további 12 százalékos növekedésére számít a vállalat. Ezzel az 1992-ben alapított magyar társaság jó úton haladna középtávú céljainak megvalósítása felé, ami a 2020-ra kitűzött 25 milliárd forintos árbevétel és a 200 Diego üzletet magába foglaló franchise hálózat elérését jelentené.
A padlóburkoló szakkereskedőből lakberendezési áruházlánccá vált Diego 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát, amelyhez jelenleg összesen 154 áruház tartozik, ebből 98 Magyarországon, 34 Romániában, 20 Szlovákiában, 2 pedig a Cseh Köztársaságban található. A fejlesztési tervek szerint az idei év végéig megnyílik a 100. Diego pont Magyarországon, amivel 1-2 településre csökkenne a hazánkban még elérhető területek száma.
Így a további dinamikus terjeszkedés elsősorban a külföldi piacokon fog zajlani a tervek szerint. Ebben lehet segítségre a legutóbbi, június elején nyílt új franchise üzlet a csehországi Brnoban. Az itt kialakított oktató- és raktárbázis révén ez lesz az ország továbbképzési központja, illetve innen látják el a meglévő és az újonnan nyíló csehországi franchise boltokat a teljes Diego kollekcióval.
A Diego kiskereskedelmi tevékenységgel és kiállítási szőnyegezéssel indult útjára 1992-ben. A vállalat nagykereskedelmi szolgáltatásai teremtették meg az alapot egy franchise hálózat kiépítéséhez, amihez 1996-ban látott hozzá a társaság. Az elmúlt két évtizedben a Diego meghatározó szereplővé nőtte ki magát Magyarország mellett Szlovákia és Románia laminált padló, szőnyeg, függöny, valamint tapéta piacán. A hálózat tavaly sikeresen kezdte meg csehországi expanzióját is, amivel a Diego érdemelte ki a Magyar Franchise Szövetség 2017. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata elismerését.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.