A várakozásoknak megfelelően erősített a Diego
A Diego lakberendezési áruházlánc az előzetes várakozásokkal gyakorlatilag megegyező 18,8 milliárd forint árbevételt ért el a tavalyi évben, 15 százalékkal többet az azt megelőző évi eredménynél. A dabasi központú vállalat adózott nyeresége 2017-ben valamelyest csökkent, 384 millió forint volt a 2016-os 436 millió forint után.
A Diego éves eredményeinek publikálásával egyidőben közölte, hogy 2018-ban a forgalom további 12 százalékos növekedésére számít a vállalat. Ezzel az 1992-ben alapított magyar társaság jó úton haladna középtávú céljainak megvalósítása felé, ami a 2020-ra kitűzött 25 milliárd forintos árbevétel és a 200 Diego üzletet magába foglaló franchise hálózat elérését jelentené.
A padlóburkoló szakkereskedőből lakberendezési áruházlánccá vált Diego 1996-ban kezdte felépíteni franchise hálózatát, amelyhez jelenleg összesen 154 áruház tartozik, ebből 98 Magyarországon, 34 Romániában, 20 Szlovákiában, 2 pedig a Cseh Köztársaságban található. A fejlesztési tervek szerint az idei év végéig megnyílik a 100. Diego pont Magyarországon, amivel 1-2 településre csökkenne a hazánkban még elérhető területek száma.
Így a további dinamikus terjeszkedés elsősorban a külföldi piacokon fog zajlani a tervek szerint. Ebben lehet segítségre a legutóbbi, június elején nyílt új franchise üzlet a csehországi Brnoban. Az itt kialakított oktató- és raktárbázis révén ez lesz az ország továbbképzési központja, illetve innen látják el a meglévő és az újonnan nyíló csehországi franchise boltokat a teljes Diego kollekcióval.
A Diego kiskereskedelmi tevékenységgel és kiállítási szőnyegezéssel indult útjára 1992-ben. A vállalat nagykereskedelmi szolgáltatásai teremtették meg az alapot egy franchise hálózat kiépítéséhez, amihez 1996-ban látott hozzá a társaság. Az elmúlt két évtizedben a Diego meghatározó szereplővé nőtte ki magát Magyarország mellett Szlovákia és Románia laminált padló, szőnyeg, függöny, valamint tapéta piacán. A hálózat tavaly sikeresen kezdte meg csehországi expanzióját is, amivel a Diego érdemelte ki a Magyar Franchise Szövetség 2017. Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata elismerését.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.