Az üzleti siker illata
A L’Arome egy ”Made in France” parfümmárka széles, 230 különböző illatot magába foglaló, folyamatosan megújuló és mindig az adott piacra szabott kínálattal. A koncepciót megálmodó Davor és Zrinka Bagic Horvátország fővárosából indították útjára a márkát, ami az évek során egy nemzetközi parfümériahálózattá fejlődött. A 2016-os év jelentette az igazi boom-ot a L’Arome hálózatfejlesztés számára, ugyanis egy év leforgása alatt hét új piacon, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Szerbiában, Szlovéniában, Olaszországban, Izraelben és Kanadában jelent meg a márka. Ennek a lendületes expanziónak a következő állomása lehet Magyarország; a L’Arome központ franchise partnerekkel hozná el a koncepciót a hazai piacra.
Az adott piactól és a helyi partner preferenciáitól függően a L’Arome mindhárom üzletformátumával dinamikusan terjeszkedik. „Szerbiában például mester franchise partnerünk egy-két hónap leforgása alatt három önálló L’Arome márkaüzletet is nyitott, további két üzletszigettel a tervben” – avatott be Davor Bagis társalapító. Két másik szomszédunknál, Szlovákiában és Szlovéniában, valamint a Cseh Köztársaságban a L’Arome egy-egy üzletért felelős egyéni franchise partnerekkel terjeszkedik. „Ugyanakkor Kanadában vagy Izraelben szintén mester franchise partnerrel vagyunk jelen, és üzletsziget formátummal indultunk el bevásárlóközpontokban” – tette hozza a társalapító.
Egy L’Arome franchise üzlet kialakítása 2-6 ezer euró közötti befektetést igényel az üzletformátumtól és az értékesítési pont méretétől függően. A rendszer különlegessége, hogy a partnereknek nem kell kapcsolódó díjakat fizetniük – se belépési franchise díjat az elején, se royalty díjakat az együttműködés során. Emellett a L’Arome a klasszikus disztribúciós franchise kategóriába sorolható, előnyös együttműködési kondíciókkal. „Franchise partnereink 100-300 százalékos árrése jelentősen magasabb az ágazati átlagnál. Így a megtérülés is gyorsabban megvalósul, az önálló márkaüzlet esetén 12, a kisebb üzletformátumok esetén pedig egy pár hónapon belül kitermeli a teljes befektetést a vállalkozás” – magyarázta Davor Bagic.
Azonban fontos kiemelni, hogy a L’Arome üzletek eredménye nagyban függ az üzlethelyiség adottságaitól és a helyszín frekventáltságától. „Éppen ezért partnereinknek biztosítunk konzultációs lehetőséget, tanácsadást a megfelelő helyszín kiválasztásában és üzleti modellük elkészítésében.” A franchise átadó hozzátette, a közeljövőben a márka további expanziót tervez – mind a már meglévő piacok fejlesztésével, mind pedig újak, így például Magyarország meghódításával.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.