Az üzleti siker illata
A L’Arome egy ”Made in France” parfümmárka széles, 230 különböző illatot magába foglaló, folyamatosan megújuló és mindig az adott piacra szabott kínálattal. A koncepciót megálmodó Davor és Zrinka Bagic Horvátország fővárosából indították útjára a márkát, ami az évek során egy nemzetközi parfümériahálózattá fejlődött. A 2016-os év jelentette az igazi boom-ot a L’Arome hálózatfejlesztés számára, ugyanis egy év leforgása alatt hét új piacon, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Szerbiában, Szlovéniában, Olaszországban, Izraelben és Kanadában jelent meg a márka. Ennek a lendületes expanziónak a következő állomása lehet Magyarország; a L’Arome központ franchise partnerekkel hozná el a koncepciót a hazai piacra.
Az adott piactól és a helyi partner preferenciáitól függően a L’Arome mindhárom üzletformátumával dinamikusan terjeszkedik. „Szerbiában például mester franchise partnerünk egy-két hónap leforgása alatt három önálló L’Arome márkaüzletet is nyitott, további két üzletszigettel a tervben” – avatott be Davor Bagis társalapító. Két másik szomszédunknál, Szlovákiában és Szlovéniában, valamint a Cseh Köztársaságban a L’Arome egy-egy üzletért felelős egyéni franchise partnerekkel terjeszkedik. „Ugyanakkor Kanadában vagy Izraelben szintén mester franchise partnerrel vagyunk jelen, és üzletsziget formátummal indultunk el bevásárlóközpontokban” – tette hozza a társalapító.
Egy L’Arome franchise üzlet kialakítása 2-6 ezer euró közötti befektetést igényel az üzletformátumtól és az értékesítési pont méretétől függően. A rendszer különlegessége, hogy a partnereknek nem kell kapcsolódó díjakat fizetniük – se belépési franchise díjat az elején, se royalty díjakat az együttműködés során. Emellett a L’Arome a klasszikus disztribúciós franchise kategóriába sorolható, előnyös együttműködési kondíciókkal. „Franchise partnereink 100-300 százalékos árrése jelentősen magasabb az ágazati átlagnál. Így a megtérülés is gyorsabban megvalósul, az önálló márkaüzlet esetén 12, a kisebb üzletformátumok esetén pedig egy pár hónapon belül kitermeli a teljes befektetést a vállalkozás” – magyarázta Davor Bagic.
Azonban fontos kiemelni, hogy a L’Arome üzletek eredménye nagyban függ az üzlethelyiség adottságaitól és a helyszín frekventáltságától. „Éppen ezért partnereinknek biztosítunk konzultációs lehetőséget, tanácsadást a megfelelő helyszín kiválasztásában és üzleti modellük elkészítésében.” A franchise átadó hozzátette, a közeljövőben a márka további expanziót tervez – mind a már meglévő piacok fejlesztésével, mind pedig újak, így például Magyarország meghódításával.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.