Kiugró előfoglalási időszak
A Summer Time Travel az egyik legrégebbi utazási iroda franchise hálózat Magyarországon, amely országszerte tíz helyen várja az utazni vágyókat. A hálózat folyamatosan bővíti saját szervezésű útjait is, Ciprus és Málta mellett a jövőben további úticélok várhatóak a palettán.
Franchising.hu: Hogyan indult az idei év a Summer Time számára? Mik a jelenlegi trendek a magyar utazók körében?
Bartal Melinda: Erősen indult az év, nagyon sok munkánk volt januárban. Cégünk 10 éves működése alatt, ez a legerősebb előfoglalási időszak. Utasaink 85 százaléka a repülős utazás mellett döntött. A legnépszerűbb Görögország (ez a desztináció buszos utasaink körében is népszerű), ezt követi Ciprus és Bulgária, de Törökország és Egyiptom is kezd visszaállni. A korábbi évekhez képest többen választanak egzotikus úticélokat is, melyek közül Punta Cana és Dubai a legkedveltebbek. Az egyénileg utazók körében továbbra is Horvátország és Olaszország vezeti a listát. Mind emiatt mindenképpen erős szezonra számítunk.
Miben különbözik a Summer Time Travel a többi utazási iroda hálózathoz képest?
Azt gondolom, hogy egy nagyon jó, összetartó csapatunk van – kicsit olyan, mint egy nagy család. A Summer Time Travel Kft. 100 százalékban magyar tulajdonban van, cégünk a Magyar Utazási Irodák Szövetségének tagja. Széles kínálattal rendelkezünk, rengeteg partnerrel dolgozunk együtt. Az utazni vágyók irodáinkban egy helyen megtalálják az összes szervező iroda ajánlatát, mindezt azonos áron. Cégünk több mint 10 éves tapasztalatait, a felépített üzleti know-how-t, értékesítési technikáinkat és a kidolgozott folyamatainkat tálcán kínáljuk új partnereinknek.
2014 óta a Summer Time Travel nemcsak utazásközvetítő, de utazásszervező hálózatként is működik, az első saját célállomás Dél-Ciprus volt. Volt-e azóta bővítés e téren, vannak – illetve várhatóak-e – új desztinációk?
Dél-Cipruson kívül már Málta, illetve néhány prágai szálloda is szerepel a saját palettán, ami folyamatosan bővül. Görögország a következő célpont, ahol már keressük a megbízható partnereket, illetve körutazás jelleggel Dubai - Abu Dhabit céloztuk meg.
Volt a közelmúltban valamilyen változás a franchise együttműködést, hálózatfejlesztést illetően?
A franchise kondíciók nem változtak jelentősen, fiókirodáink száma változatlan. Ez nem azt jelenti, hogy nincs érdeklődőnk, mert rengeteg van. Egyrészt mi lettünk óvatosabbak és szigorúbb feltételekhez kötjük a csatlakozási lehetőséget, másrészt pedig nem szerződünk jelentkezővel, aki olyan városban szeretne Summer Time Travel utazási irodát nyitni, ahol már egy franchise partnerünk jelen van – ez nem lenne korrekt részünkről.
Mik a tervek a jövőre vonatkozóan? Várható újabb irodanyitás?
Mindenképpen várhatók újabb fiókirodanyitások a közeljövőben, mert rengeteg az érdeklődő, illetve a hálózattal kapcsolatosan is újításokat tervezünk. Emellett megnöveljük a saját desztinációink számát és persze tervezzük és szervezzük a saját rendezvényeinket.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Trendi vállalkozás ötletek a Franchising.hu-n. 50 hazai és külföldi vállalkozásból válogathatsz, akik terjeszkedni kívánnak Magyarországon!
Dinamikusan bővül a hazai utazásszervező és utazási iroda ágazat, és vele együtt a Summer Time Travel franchise.
Rövid visszatekintés a tavalyi évre a jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci események számbavételével.
A jövőre 10 éves Summer Time Travel történetének legerősebb szezonját tudhatja maga mögött.
„Az ügyfélbarát hozzáállás, a szakértelem és a családias légkör meggyőzött arról, hogy franchise irodát nyissunk” – Csontos Erika közel másfél éve vezeti utazási irodáját.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Folyamatos terjeszkedésben
Sziasztok! Szeretnélek informálni benneteket, hogy mindkét fiók átvételre került. Szép napot kívánok: Melinda
Folyamatos terjeszkedésben
A Summer Time Travel franchise központ - az országos partner keresés mellett - most két fiókirodát kínál átadásra: Nagykovácsi fiók Miskolci...