Míg a többi utazásszervező iroda leginkább csak saját utazásait értékesíti, addig a Summer Time Travel irodákban egy helyen található meg majdnem az összes utazásszervező ajánlata.
Kedd
2017.04.25.
Erős szezonra számít a Summer Time Travel. A legújabb trendekről és a hálózat terveiről beszélt Bartal Melinda ügyvezető igazgató.
 

A Summer Time Travel az egyik legrégebbi utazási iroda franchise hálózat Magyarországon, amely országszerte tíz helyen várja az utazni vágyókat. A hálózat folyamatosan bővíti saját szervezésű útjait is, Ciprus és Málta mellett a jövőben további úticélok várhatóak a palettán.
Franchising.hu: Hogyan indult az idei év a Summer Time számára? Mik a jelenlegi trendek a magyar utazók körében?
Bartal Melinda: Erősen indult az év, nagyon sok munkánk volt januárban. Cégünk 10 éves működése alatt, ez a legerősebb előfoglalási időszak. Utasaink 85 százaléka a repülős utazás mellett döntött. A legnépszerűbb Görögország (ez a desztináció buszos utasaink körében is népszerű), ezt követi Ciprus és Bulgária, de Törökország és Egyiptom is kezd visszaállni. A korábbi évekhez képest többen választanak egzotikus úticélokat is, melyek közül Punta Cana és Dubai a legkedveltebbek. Az egyénileg utazók körében továbbra is Horvátország és Olaszország vezeti a listát. Mind emiatt mindenképpen erős szezonra számítunk.

Miben különbözik a Summer Time Travel a többi utazási iroda hálózathoz képest?
Azt gondolom, hogy egy nagyon jó, összetartó csapatunk van – kicsit olyan, mint egy nagy család. A Summer Time Travel Kft. 100 százalékban magyar tulajdonban van, cégünk a Magyar Utazási Irodák Szövetségének tagja. Széles kínálattal rendelkezünk, rengeteg partnerrel dolgozunk együtt. Az utazni vágyók irodáinkban egy helyen megtalálják az összes szervező iroda ajánlatát, mindezt azonos áron. Cégünk több mint 10 éves tapasztalatait, a felépített üzleti know-how-t, értékesítési technikáinkat és a kidolgozott folyamatainkat tálcán kínáljuk új partnereinknek.

2014 óta a Summer Time Travel nemcsak utazásközvetítő, de utazásszervező hálózatként is működik, az első saját célállomás Dél-Ciprus volt. Volt-e azóta bővítés e téren, vannak – illetve várhatóak-e – új desztinációk?
Dél-Cipruson kívül már Málta, illetve néhány prágai szálloda is szerepel a saját palettán, ami folyamatosan bővül. Görögország a következő célpont, ahol már keressük a megbízható partnereket, illetve körutazás jelleggel Dubai - Abu Dhabit céloztuk meg.

Volt a közelmúltban valamilyen változás a franchise együttműködést, hálózatfejlesztést illetően?
A franchise kondíciók nem változtak jelentősen, fiókirodáink száma változatlan. Ez nem azt jelenti, hogy nincs érdeklődőnk, mert rengeteg van. Egyrészt mi lettünk óvatosabbak és szigorúbb feltételekhez kötjük a csatlakozási lehetőséget, másrészt pedig nem szerződünk jelentkezővel, aki olyan városban szeretne Summer Time Travel utazási irodát nyitni, ahol már egy franchise partnerünk jelen van – ez nem lenne korrekt részünkről.

Mik a tervek a jövőre vonatkozóan? Várható újabb irodanyitás?
Mindenképpen várhatók újabb fiókirodanyitások a közeljövőben, mert rengeteg az érdeklődő, illetve a hálózattal kapcsolatosan is újításokat tervezünk. Emellett megnöveljük a saját desztinációink számát és persze tervezzük és szervezzük a saját rendezvényeinket.


Kovács Márton
journalist