Mindent a költségmanagementről
A tavalyi növekedési ütemet fenntartva, erős első negyedévet zárt az Expense Reduction Analysts (ERA), és hasonló eredményeket vár az idei év következő három hónapjában is. A Magyarországon jelenleg franchise partnert kereső hálózat 2017 első negyedévében 14 új franchise átvevőt köszönthetett soraiban, a hálózat új partnerekkel bővült Belgiumban, Norvégiában, Németországban, Ausztriában, Spanyolországban, Finnországban, Svájcban és Brazíliában. A franchise partnerek különböző ágazatokból, de hasonlóan gazdag tapasztalatokkal indították el saját költségmanagementre és tanácsadásra szakosodott vállalkozásukat. Azok a vállalkozók, üzletemberek, akik szintén érdeklődnek a franchise lehetőség iránt, most egy átfogó online szeminárium során kaphatnak mindenre kiterjedő tájékoztatást.
A franchise partneri érdeklődők részletes informálása és az ERA egyedi franchise lehetőségének bemutatása érdekében, a hálózat május másodikán, délután 6 órakor tartja következő angol nyelvű, online Franchise Webináriumát (Franchise Opportunity Webinar), melynek során – a részletes tájékoztatás mellett – a hálózatfejlesztési igazgató, Neil Burnard személyesen válaszol az érdeklődők felmerülő kérdéseire. A szemináriumon való részvétel ingyenes, mindössze egy rövid regisztrációhoz kötött.
„Az Expense Reduction Analysts egy olyan üzleti lehetőséget jelent, ami egy saját, sikeres vállalkozás építésének szabadságát kínálja, valamint annak lehetőségét, hogy a partnerek jelentős bevételre tegyenek szert saját képességeik, készségeik és a hálózati erőforrások, támogatási rendszer használatával. Büszkék vagyunk franchise modellünkre, aminek köszönhetően hálózatunk, az 1992-es megalapítása óta folyamatosan bővül és növekszik. Az online szeminárium során egy komplex áttekintést adunk erről az üzleti modellről, franchise hálózatunkról és partnereinkről” – mondta el Florian Damien, a szeminárium moderátora.
Az ERA – amellett, hogy fogadja egyéni franchise átvevők jelentkezését is – elsősorban olyan országos partnert (Area Developer) keres Magyarországon, aki saját költségmanagement és tanácsadói irodája megnyitása mellett a franchise partneri toborzásért és a helyi franchise partnerek vezetéséért is felelős lenne. Az ERA angliai franchise központja folyamatos kapcsolatban áll az Area Developer partnerekkel a stratégiai fejlesztések sikeres megvalósítása érdekében, valamint támogatást biztosít a marketing, promóció, toborzás, fejlesztések, cégvezetés, IT és pénzügy területeken is. A rendszeres franchise partneri találkozók és rendezvények alkalmával pedig személyes megbeszélésekre, egymásközti tapasztalatcserére és együttműködésre is van lehetőségük a partnereknek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az Entrepreneur ismét rangsorolta az amerikai franchise ágazat 500 legsikeresebb szereplőjét. De milyen trendek rajzolódnak ki az erősorrendből, melyek a nemzetközi és magyar franchise piacokon is éreztethetik hatásukat?
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise.
A vállalati költségmanagement Magyarországon nem tartozik a tradicionális szolgáltatások közé, most azonban pontosan erre építhet országos hálózatot az ERA franchise. Két részes interjúban beszélgettünk a hazai licence tulajdonossal.
Rövid visszatekintés a tavalyi évre egy-két jelentősebb, magyar vonatkozású franchise piaci esemény számbavételével.
Budapesti konferencián mutatja be sikeres üzleti formuláját az Expense Reduction Analysts tanácsadó franchise.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.