Licence a szépséghez
A gazdaság talpra állásával a lakossági költekezés is megélénkül, a vásárlók is inkább költenek olyan dolgokra, amikre korábban nem vagy csak kevesebbet – mint például a megjelenésükre. Ez a helyzet lehetőséget teremt a jó üzleti érzékkel megáldott, hiteles cégeknek, vállalkozóknak ügyfélkörük kialakításához vagy bővítéséhez. Azok számára, akik készek elindítani saját vállalkozásukat (vagy a már meglévőt bővítenék, megújítanák) az esztétikai szolgáltatások piacán, a BodyConcept mester franchise lehetőséget és kidolgozott koncepciót kínál. „A legtöbb cég az elmúlt években tapasztalható keresletcsökkenés következtében veszteséget kellett, hogy elkönyveljen. A fellendülés jelenlegi trendje alapján azonban már nagy lehetőséget látunk az olyan minőségi márkákban, mint amilyen a BodyConcept is” – mondta el Alexandre Lourenço, a BodyConcept és DepilConcept márkákat tulajdonló Concept Csoport igazgatója.
2015-ben a Concept Csoport főként a DepilConcept márka alatt tudott terjeszkedni és fejleszteni hálózatát, ez a koncepció ugyanis testvér-márkájánál alacsonyabb indulóbefektetéssel érhető el. Határozott konszolidációs stratégiát követ a csoport Portugáliában, Brazíliában és Lengyelországban, ahol már több éve jelen van a hálózat. Lengyelországban és Portugáliában a tavalyi év fordulópontot jelentett, ugyanis 20 új esztétikai- és szépségközpont megnyitásával piacvezető pozícióra sikerült szert tenni a DepilConcept márkanévvel.
A vállalatvezetés most bizakodó a magyarországi megjelenéssel kapcsolatban is, és remélik, hogy az említett, pozitív gazdasági és piaci változások megnyitják az ajtót a DepilConcept és BodyConcept márkák előtt is. „A magyar piac nyitott, és a magyar emberek fogékonyak az új élményekre, lehetőségekre. Bízunk benne, hogy innovatív szolgáltatásainkkal mi is hozzájárulhatunk majd a piac és az ügyfelek számának bővüléséhez” – kommentált Alexandre Lourenço. Az igazgató hozzátette, a legújabb újítások és innovációk ellenére az alapvető szépségápolási szolgáltatások iránti kereslet továbbra is stabil.
Amellett, hogy jó üzleti érzékkel kell rendelkeznie, a jövőbeli mester franchise partnerrel szemben elvárás, hogy képes legyen felelősségteljes munkáltatóként működni, valamint feltétel a jó szervezőkészség és fogékonyság az új dolgokra, új kezelések és ismeretek elsajátítására. Kapcsolódó szakmai tapasztalat nem feltétele a franchise jogok megszerzésének, ugyanis a mester franchise partnernek és alkalmazottjainak is részt kell venniük a kezdeti, majd az időszakos képzéseken. „A franchise partnernek legalább egy esztétikai- és szépségközpont megnyitását vállalni kell. A mester partner további franchise jogokat értékesíthet, és saját BodyConcept stúdiója nem csak nyereséges vállalkozásként működik, de egyben bemutatóteremként és képzési helyszínként is szolgál.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
Gyere el június 21-én a budapesti EverDermben megrendezésre kerülő franchise nyílt napunkra!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.