Licence a szépséghez

A gazdaság talpra állásával a lakossági költekezés is megélénkül, a vásárlók is inkább költenek olyan dolgokra, amikre korábban nem vagy csak kevesebbet – mint például a megjelenésükre. Ez a helyzet lehetőséget teremt a jó üzleti érzékkel megáldott, hiteles cégeknek, vállalkozóknak ügyfélkörük kialakításához vagy bővítéséhez. Azok számára, akik készek elindítani saját vállalkozásukat (vagy a már meglévőt bővítenék, megújítanák) az esztétikai szolgáltatások piacán, a BodyConcept mester franchise lehetőséget és kidolgozott koncepciót kínál. „A legtöbb cég az elmúlt években tapasztalható keresletcsökkenés következtében veszteséget kellett, hogy elkönyveljen. A fellendülés jelenlegi trendje alapján azonban már nagy lehetőséget látunk az olyan minőségi márkákban, mint amilyen a BodyConcept is” – mondta el Alexandre Lourenço, a BodyConcept és DepilConcept márkákat tulajdonló Concept Csoport igazgatója.
2015-ben a Concept Csoport főként a DepilConcept márka alatt tudott terjeszkedni és fejleszteni hálózatát, ez a koncepció ugyanis testvér-márkájánál alacsonyabb indulóbefektetéssel érhető el. Határozott konszolidációs stratégiát követ a csoport Portugáliában, Brazíliában és Lengyelországban, ahol már több éve jelen van a hálózat. Lengyelországban és Portugáliában a tavalyi év fordulópontot jelentett, ugyanis 20 új esztétikai- és szépségközpont megnyitásával piacvezető pozícióra sikerült szert tenni a DepilConcept márkanévvel.
A vállalatvezetés most bizakodó a magyarországi megjelenéssel kapcsolatban is, és remélik, hogy az említett, pozitív gazdasági és piaci változások megnyitják az ajtót a DepilConcept és BodyConcept márkák előtt is. „A magyar piac nyitott, és a magyar emberek fogékonyak az új élményekre, lehetőségekre. Bízunk benne, hogy innovatív szolgáltatásainkkal mi is hozzájárulhatunk majd a piac és az ügyfelek számának bővüléséhez” – kommentált Alexandre Lourenço. Az igazgató hozzátette, a legújabb újítások és innovációk ellenére az alapvető szépségápolási szolgáltatások iránti kereslet továbbra is stabil.
Amellett, hogy jó üzleti érzékkel kell rendelkeznie, a jövőbeli mester franchise partnerrel szemben elvárás, hogy képes legyen felelősségteljes munkáltatóként működni, valamint feltétel a jó szervezőkészség és fogékonyság az új dolgokra, új kezelések és ismeretek elsajátítására. Kapcsolódó szakmai tapasztalat nem feltétele a franchise jogok megszerzésének, ugyanis a mester franchise partnernek és alkalmazottjainak is részt kell venniük a kezdeti, majd az időszakos képzéseken. „A franchise partnernek legalább egy esztétikai- és szépségközpont megnyitását vállalni kell. A mester partner további franchise jogokat értékesíthet, és saját BodyConcept stúdiója nem csak nyereséges vállalkozásként működik, de egyben bemutatóteremként és képzési helyszínként is szolgál.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A szépségipar virágzik, és a SAGA COSMETICS az egyik európai szereplője ennek az élmezőnyben. Mi teszi ezt a franchise-t olyan vonzóvá, és miért érdemes fontolóra venni a befektetést?
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó MozgásKlinika lehetővé teszi az izületi fájdalmak hatékony, tartós kezelését - többek között ennek is köszönheti a hálózat robbanásszerű növekedését.
A teljesen új megközelítéssel dolgozó My Infraslim hálózat hazánkban folytatja a franchise terjeszkedését. A szlovén franchise rendszer már 15 infra stúdióval rendelkezik a saját piacán, most pedig elérkezettnek látták az időt, hogy Magyarországon is megnyissák az első szalonjukat.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó EverDerm élvonalbeli technológiák alkamazásával, már-már futurisztikus kezelések segítségével különbözteti meg magát más, hagyományos szépséggel foglalkozó cégtől.
Interjú Böjte Balázzsal az EverDerm mester átvevőjével
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
népszerű a fórumban
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promóció, arról, hogy jaj de jó a Kiwisun. Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, például mennyi az anyagi...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék, van-e lehetőség még Curves klub nyitására Budapesten? Kérem, tájékoztasson az aktuális helyzetről és a nyitási...
Családanya és sikeres vállalkozó
Épp csak a lényeg hiányzik... Ez az írás csak promó, arról hogy jaj de jó a Kiwisun xD Semmilyen lényegi információt nem tartalmaz, mennyi az anyagi vonzata a...
Curves: 50 klub a cél
Szép estét! Érdeklődni szeretnék van e lehetőség még Curves klub nyitására még Budapesten? Válaszát előre is köszönöm
Partnereket keres a Curves
Kedves Eszter! A budapesti Curves helyszíneket itt találja, ha pedig saját Curves klubjának megnyitását tervezné, akkor ide kattintva talál további információt,...
Partnereket keres a Curves
Nagyon tetszik! Érdeklődnék,hogy Budapesten van-e ilyen klub? Ha igen akkor hol van? Szeretnék én is jelentkezni.Eszter
Szépségközpont egyszerűen
A GrupoConcept 9. születésnapja Április elején tartotta fennállásának kilencedik évfordulója alkalmán rendezett összejövetelét a BodyConcept és DepilConcept...
Húsz éves a magyar High-Care
High Care Studio Veszprém: Óváros tér 1.