Újabb nyitások sorozata
A III. kerületi Flórián üzletközpont a legújabb budapesti helyszín, ahol február 26-a óta elérhető a Bubbles innovatív koncepciója. Az éjjel-nappal nyitva tartó önkiszolgáló mosoda a már jól ismert Bubbles üzleti modell alapján került kialakításra. Az üzletben összesen 7 egyszerűen kezelhető gép (4 mosógép és 3 szárítógép) áll a vendégek rendelkezésére, a szolgáltatások zavartalan igénybevételét pedig – a Bubbles egységeiben már megszokott – mosó, öblítő és egyéb vegyszerek automatikus adagolása, az érintőképernyős fizető-automata, valamint az olyan kényelmi szolgáltatások, mint a játszósarok vagy ingyenes wifi segítik.
A legújabb budapesti mosoda megnyitását követően a Bubbles ott folytatta a magyarországi hálózatfejlesztést márciusban, ahol azt február végén abbahagyta: három nap leforgása alatt két városban is megvetette a lábát. Március elsején Székesfehérváron indult új egység, immáron a második a városban. „A Bubbles tavaly novemberben nyitotta meg első üzletét Székesfehérváron. Egyben ez volt az első üzlet a fővároson kívül, és a sikeres fogadtatásnak köszönhetően szinte azonnal már a második üzletnyitásban gondolkodtunk” – mondta el a hálózat részéről Szirmai Attila.
Mindössze két nappal a második székesfehérvári egység megnyitása után, a Bubbles március 3-án Kecskeméten indította útjára legújabb önkiszolgáló mosodáját, amivel már a harmadik vidéki város közönsége számára vált éjjel-nappal elérhetővé a szolgáltatás. A kecskeméti egység összességében a hálózat 23. üzlete; és az országos terjeszkedésnek itt még korán sincs vége. „Rövid időn belül további két mosoda nyílik, így a huszonötös üzletszám eléréséhez nem kell sokat várni, sőt a 30. üzlet sincs messze” – avatott be Szirmai Attila.
Az első önkiszolgáló Bubbles mosoda 2011-ben nyitotta meg kapuit azzal a céllal, hogy egy új formában honosítsa meg a közösségi mosás élményét Magyarországon. Az első évek tapasztalatain felbuzdulva a vállalat 2014 májusában kezdett bele egy országos hálózat kiépítésébe, amivel a következő években – franchise partnerek bevonásával – egy 100 egységből álló hálózat, és így az országos lefedettség megvalósítása a cél.
A Bubbles franchise rendszerével minden legalább 15-20 ezer lakosú településen van lehetőség egy saját Bubbles mosoda kialakítására. A hálózat elsősorban olyan franchise partnereket keres, akik motiváltak és képesek az üzleti sztenderdek alapján történő üzemeltetésre. Egy Bubbles üzlet megnyitása nagyjából 22 – 27 millió Ft beruházást igényel, ami függ az adott üzlethelyiség egyéni adottságaitól és tulajdonságaitól. A befektetés tartalmazza az üzlet teljes kialakítását, felszerelését és a franchise belépési díjat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Alacsony befektetés és magas hozamok mellett léphetsz be egy dinamikus piacra, mindezt saját ingatlan nélkül!
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Évről évre növekedést mutat a kiskedvenceket támogató piac, legyen szó ajándékokról, étkeztetésről vagy technológia innovációról, az állatartókra építve egyre több új biznisz jelenik meg.
Lengyelországban egyre kevesebb helyen lehet megfizethető áron teherszállításra autót bérelni. Adott volt tehát a piaci rés.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Szépség és franchise
Szeretnék részletes tájékoztatást az üzleti lehetőségről. Kérem, küldjék el az információkat a következő e-mail címre: ombodieva@freemail.hu. Köszönettel!...
Garantált eredmény
Érdeklődöm a részletes franchise lehetőségekről. Kérem, küldje el az információkat a mariann05@freemail.hu e-mail címre. Köszönettel! További részletekért...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Mivel a rendszerünkhöz különböző vezetői szinteken lehet csatlakozni, mindenki eldöntheti kinek mi a sok!Itt vannak alternatívák, amik a jelen gazdaságban már nincsenek és...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Nem attól lesz valaminek létjogosultsága, mert egyes emberek azt mondják róla, hogy életképes! Ettől több kell: Működést kell igazolni,mert az eredmények juttatnak valamit...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Válaszolok rendszergazdaként és programalkotókét! Ebben az el anyagiasodott világban egy bármilyen pozícióhoz csak szimplán pénzért is hozzá lehet jutni és kapcsolatokkal. A...
Bemutatkozik a Zöld Planéta
Hol vannak a hozzászólások, fórumozók? Ha ez perspektivikus, akkor mi ez a csend? Vagy túl sok az 5 millió+áfa? üdvözlettel Erdei Ferenc
Prémium autószerviz hálózat épül
Sajnos nincs és nem is lehet \"prémium autós\" definíció. A futóműnek, féknek, közlekedésbiztonsági alkatrészeknek még a régebbi gépjárműveknél is kivállóan kell működniük....
Ismét Paris Smile a Syma-ban
Tisztelt cím! Szeretnék tájékoztatást kérni az említett üzletilehetőségről! ombodieva@freemail.hu Köszönettel