Többet olcsóbban, 2 az 1 áráért
Napjainkban az értékesítés egyre fontosabb szerepet játszik a kiskereskedelemben. A nagy játékosoktól megkövetelik az alacsonyabb árakat, így az ügyfelek többet vásárolhatnak kevesebb pénzért. Nem minden cég engedheti meg magának, hogy agresszív árpolitikát folytasson, de vezet más út is az új ügyfelek és hűségük megszerzéséhez, megtartásához.
Boldog óra ("Happy Hours")
Széles körben alkalmazzák a gasztronómiában. Miért ne próbálhatnánk ki más ágazatokban is? A napi működés során minden üzlet esetében vannak időszakok, amikor az értékesítés lelassul. Az egyik módja, ahogyan kitölthetjük ezt az „üresjáratot” az az, hogy promóciós tevékenységet vezetünk be erre az időszakra. Először határozzunk meg egy korlátozott időtartamot (mondjuk 2 óra hossza), valamint a termékek és szolgáltatások körét, amire az akció érvényes. Ezt követően reklámozza a Boldog órákat az interneten: Facebook, hírlevelek, bannerek honlapokon. Jobb ezzel foglalkoztatni az egyébként is fizetett személyzetet, amikor épp nincsenek ügyfelek.
Időjárásfüggő promóció
Amikor az időjárás rosszra fordul, a vásárlók száma is lecsökken. Itt az idő a leárazásra? Sok cég és vállalat gondolkozik így. Például a Rossman vagy az Ikea rossz idő esetén sokszor ad árengedményt az esernyőkre. De érdemes gondolkodni még gumicsizma-kedvezményről, ha cipőbolttal rendelkezünk vagy 10-20 százalékos kedvezményről a kávé- és forróitalokra, ami felmelegíti a vásárlót az esős, havas időben. Kövesse figyelemmel az időjárást és tudni fogja, hogy mikor milyen kedvezményekkel készüljön.
Az ügyfél születésnapja
Ezt az ötletet sok értékesítő használja pizzériákban, éttermekben, illetve boltoknál, ahol egy hűségprogram keretében adatot gyűjtenek a vásárlókról. Egy szimbolikus ajándék-kedvezmény minden vásárlót boldoggá tesz.
Többet kevesebbért
Őshonos jelszó a reklám- és marketing kampányoknál, de van értelme. Sikeresen játszhat a mennyiségekkel, ha jól állítja be a termékek/szolgáltatások árait. Amennyiben sok árut vásárolnak, kevesebbet kell fizetniük. Önön múlik, mikor mennyi kedvezményt ad, de ésszerű keretek között kell tartani.
2 az 1 áráért
Ezt a fajta promóciót általában éttermek és szórakozóhelyek kedvelik, de előszeretettel használják különböző variációit kiskereskedők is: például két termék vásárlása esetén a második csak 1 forint. Ez egy vonzó lehetőség a vásárlók számára, ezért is működik olyan gyakran. Csak arra kell figyelni, hogy jól válasszuk meg a promócióban résztvevő termékek körét. Azoknak minden vásárlás után nyereségesnek kell lenniük.
Forrás: Franchising.pl
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
A jövő reménységeinek kínál segítséget a FIVOSZ és a Fiatal Vállalkozók Hete.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...