Többet olcsóbban, 2 az 1 áráért

Ha van egy szoftvere, amivel nyomon tudja követni az ügyfelek vásárlásait, akkor a kedvezmények mértékét egyénre szabottan is beállíthatja a vásárlás mennyiségétől függően.
Szombat
2014.03.01.
A marketing szlogeneket és akciókat a végtelenségig lehet kombinálni. Némelyikük mindig működik.
 

Napjainkban az értékesítés egyre fontosabb szerepet játszik a kiskereskedelemben. A nagy játékosoktól megkövetelik az alacsonyabb árakat, így az ügyfelek többet vásárolhatnak kevesebb pénzért. Nem minden cég engedheti meg magának, hogy agresszív árpolitikát folytasson, de vezet más út is az új ügyfelek és hűségük megszerzéséhez, megtartásához.

Boldog óra ("Happy Hours")
Széles körben alkalmazzák a gasztronómiában. Miért ne próbálhatnánk ki más ágazatokban is? A napi működés során minden üzlet esetében vannak időszakok, amikor az értékesítés lelassul. Az egyik módja, ahogyan kitölthetjük ezt az „üresjáratot” az az, hogy promóciós tevékenységet vezetünk be erre az időszakra. Először határozzunk meg egy korlátozott időtartamot (mondjuk 2 óra hossza), valamint a termékek és szolgáltatások körét, amire az akció érvényes. Ezt követően reklámozza a Boldog órákat az interneten: Facebook, hírlevelek, bannerek honlapokon. Jobb ezzel foglalkoztatni az egyébként is fizetett személyzetet, amikor épp nincsenek ügyfelek.

Időjárásfüggő promóció
Amikor az időjárás rosszra fordul, a vásárlók száma is lecsökken. Itt az idő a leárazásra? Sok cég és vállalat gondolkozik így. Például a Rossman vagy az Ikea rossz idő esetén sokszor ad árengedményt az esernyőkre. De érdemes gondolkodni még gumicsizma-kedvezményről, ha cipőbolttal rendelkezünk vagy 10-20 százalékos kedvezményről a kávé- és forróitalokra, ami felmelegíti a vásárlót az esős, havas időben. Kövesse figyelemmel az időjárást és tudni fogja, hogy mikor milyen kedvezményekkel készüljön.

Az ügyfél születésnapja
Ezt az ötletet sok értékesítő használja pizzériákban, éttermekben, illetve boltoknál, ahol egy hűségprogram keretében adatot gyűjtenek a vásárlókról. Egy szimbolikus ajándék-kedvezmény minden vásárlót boldoggá tesz.

Többet kevesebbért
Őshonos jelszó a reklám- és marketing kampányoknál, de van értelme. Sikeresen játszhat a mennyiségekkel, ha jól állítja be a termékek/szolgáltatások árait. Amennyiben sok árut vásárolnak, kevesebbet kell fizetniük. Önön múlik, mikor mennyi kedvezményt ad, de ésszerű keretek között kell tartani.

2 az 1 áráért
Ezt a fajta promóciót általában éttermek és szórakozóhelyek kedvelik, de előszeretettel használják különböző variációit kiskereskedők is: például két termék vásárlása esetén a második csak 1 forint. Ez egy vonzó lehetőség a vásárlók számára, ezért is működik olyan gyakran. Csak arra kell figyelni, hogy jól válasszuk meg a promócióban résztvevő termékek körét. Azoknak minden vásárlás után nyereségesnek kell lenniük.

Forrás: Franchising.pl


népszerű a fórumban

A Fornetti recept

A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Lengyel postacég lép a magyar piacra

Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...

3 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Pályázat mikrovállalkozásoknak

Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...

3 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?

Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Atipikus foglalkoztatás

április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?

Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat

A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...

2 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak

Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...

4 hozzászólás
utolsó 2024.10.01.