Ugródeszka fiatal vállalkozók számára
A határokon túlról is vár fiatal vállalkozókat 2014-ben az egri Junior Expo – jelentette be sajtótájékoztatón dr. Horváth Ágnes, a szervező Agria Universitas Egyesület elnöke. A 35 év alatti vállalkozóknak bemutatkozási lehetőséget kínáló kétnapos rendezvény március 7-8. között kerül megrendezésre az Agria Parkban. A vállalkozások tetszőlegesen berendezett standokon mutathatják be termékeiket, szolgáltatásaikat, ingyen kapnak promóciót, részt vehetnek a kísérő programokon. A dátumhoz kapcsolódva a női vállalkozói szerepekről is szó lesz az expón, valamint a kiállítás részeként megrendezik a megváltozott munkaképességű dolgozókat foglalkoztató cégek bemutatkozását is.
A civil kezdeményezésből indult kiállítás elérte nagykorúságát, 2013-ban már több mint 100 vállalkozást ismerhetett meg Egerben a közönség. Az V. Junior Expo-n megyénként 10, Budapestről 20 vállalkozó kap lehetőséget a részvételre és cél az, hogy a határokon túlról is fogadjon fiatalokat a rendezvény. Radetzky Jenő, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Kárpát-medencei kapcsolatokért felelős alelnöke a sajtótájékoztatón kiemelte: a Kamara érdeke a magyar vállalkozói közösségek közötti kapcsolat erősítése, amelynek megfelelő eszköze az egri expó.
A sajtótájékoztatón részt vett Fejérdy Zsófia, a IV. Junior Expo vállalkozói versenyének első helyezettje is. A baba-mama marketinggel foglalkozó cég vezetője kínai szakmai utat nyert, melyről hamarosan részletesen beszámol a juniorexpo.hu oldalon.
„Számomra a munkánk elismerése az első hely, ugyanakkor felelősség és kihívás is! Mivel a verseny szempontjai között van az innováció, nekünk 2014-ben olyan újdonságokkal kell bemutatkoznunk a Junior Expo-n, mely mutatja, méltóak voltunk a helyezésre” – emelte ki a fiatal üzletasszony, aki mindenkit arra bíztat, nevezzen be, látogasson el a fiatal vállalkozók színvonalas találkozására, az V. Junior Expo-ra.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Egy vállalkozás túlélését sokszor nem egy jó ötlet, hanem egy jó üzleti terv teszi lehetővé.
Számos buktatója lehet annak, ha a személyiségünkhöz nem illeszkedő franchise-hoz csatlakozunk.
Nehéz pontosan megmondani, hogy mekkora összeget kell különböző marketing eszközökre költeni egy franchise partner megszerzéséhez. Ám most egy amerikai kutatás megpróbál tiszta vizet önt a pohárba.
Összeszedtük azokat a tényezőket, melyekre érdemes figyelni mindenkinek, aki egy franchise rendszerhez való csatlakozásban gondolkodik.
Ezeket a kérdéseket mindenképpen tegye fel a csatlakozást megelőzően.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...