Hogyan védjük online hírnevünket?

Manapság szinte kivétel nélkül minden vállalkozásnak érdeke, hogy aktívan jelen legyen a közösségi médiában. Az olyan oldalak mint a Facebook, a Twitter, vagy a Google+ kiváló felületet biztosítanak arra, hogy kapcsolatba kerüljünk ügyfeleinkkel, vagy a piac más szereplőivel. Érdemes azonban átgondolni, hogy mit közvetítünk ezeken a platformokon, mert a helytelen üzenetek komoly csorbát ejthetnek hírnevünkön.
Az egyik legfontosabb, hogy ne osszunk meg unalmas, közhelyes posztokat. Igyekezzünk minden megnyilvánulásunkat úgy közzétenni, hogy azon érezhető legyen vállalkozásunk karaktere, perspektívája és saját egyedi humorunk. A felhasználók leginkább arra kapják fel a fejüket, ha egy nem megszokott témát veszünk elő, vagy ha egy régi témát új megvilágításból vizsgálunk.
Mindig tiszteljük a többi felhasználót. Egy közösségi oldal nem az a platform, ahol konfliktusainkat megvitatjuk, mivel az olyan, mintha nyilvánosan kiabálnánk az utcán sértéseket egy másik ember felé. Bár igaz, hogy ez felkelti az emberek figyelmét, de nekünk nem az ilyen figyelemfelkeltésre van szükségünk. Sajnos minél sikeresebbek vagyunk, annál többen fognak köveket dobálni ránk, de ezt igyekezzünk úgy kezelni, hogy letöröljük a negatív posztokat, blokkoljuk a nemkívánatos személyeket, és ha szeretnénk, akkor privát üzenetben még mindig elmondhatjuk mondandónkat.
Amikor építjük üzleti hálózatunkat érdemes odafigyelni arra, hogy kiemeljünk más piaci szereplőket is. Ez azért fontos, mert olyan hírnevet teremt, ami azt kommunikálja, hogy biztos lábakon állunk és hiszünk saját sikerünkben, ezért készséggel támogatunk olyanokat, akiket érdemesnek találunk rá.
Figyelni kell arra is, hogy mindig reagáljunk az oldalunkra érkező hozzászólásokra. Ha ignoráljuk mások bejegyzéseit, az egyenlő azzal, mint valakivel belekezdeni egy párbeszédbe, majd otthagyni a diskurzus közepén. Sok időt vesz igénybe a kommentek folyamatos figyelése, de válaszunk mutatja leginkább azt, hogy törődünk az ügyfeleinkkel, és elkötelezettek vagyunk cégünk iránt.
Gondosan válogassuk meg, hogy milyen képek jelennek meg a profilunkon. Mindig ellenőrizzük le, hogy milyen fényképeken lettünk mások által megjelölve, és ha nem fér bele az arculatunkba, akkor nyugodtan töröljük azt. Igyekezzünk a feltöltendő képek kiválasztásánál is arra törekedni, hogy egyedi stílusunkat tükrözzék.
(pcs)

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!