Milyen termékekről informálódunk leginkább a neten?

Magyarországhoz képest huszonnyolc európai ország fogyasztói jóval nagyobb arányban vásárolnak internetes információk alapján annak ellenére, hogy tíz magyar fogyasztóból hatan osztják meg ismereteiket a világhálón az általuk megvásárolt termékről vagy szolgáltatásról. A Nielsen 56 országban végzett felméréséből az is kiderült, hogy a magyarok a szórakoztató elektronikai készülékek (32%), a háztartási gépek (31%) esetében, valamint szórakozásnál (26%), utazásnál (23%) és élelmiszervásárlásnál (20%) tájékozódik leginkább az interneten – a legtöbb esetben valamely közösségi portálon.
A magyarokhoz képest az internetes információk jóval nagyobb arányban befolyásolják a fogyasztók vásárlási döntéseit a többi vizsgált európai piacon. Például huszonnyolc európai országban átlagosan csaknem háromszor annyian alapozzák autó és ékszer vásárlását a világhálón olvasott információra, mint nálunk. De éttermeknél, kozmetikumoknál és babaápolásnál is a magyarországihoz viszonyítva több mint kétszeres az európai átlagos arány.
Az említett 28 országban a válaszadók átlag 48 százaléka mondta, hogy a következő egy évben Interneten olvasott információkra alapozza szórakoztató elektronikai készülék vásárlását is, és utazás, üdülés kiválasztását is. Hasonló értelemben egyaránt 46 százalék nevezte meg az elektromos háztartási gépekről, valamint a szórakozásról szóló, netről szerzett információkat. Ruházati cikkek és divatáru vásárlásánál 39 százalék az átlagos arány, élelmiszernél és italnál, továbbá étteremnél pedig 38-38 százalék.
Hazánkban legtöbben elektromos háztartási gépről tették fel tapasztalataikat a netre (21%). Utána szórakoztató elektronikai készülékről és utazásról/üdülésről (15-15). Következik a szórakozás (14), élelmiszer és ital (12), pénzügyi termék vagy bankolás, partnerkeresés (10-10), ruházati cikk és divatáru (9). Ettől eltérően oszlik meg a közösségi portálokon termékekről, és szolgáltatásokról chatelők aránya Európában. Huszonnyolc vizsgált ország átlagában leggyakoribb téma az utazás/nyaralás (26), a szórakozás (25), továbbá a háztartási gép (24), a chatelők esetében.
Forrás: Nielsen
(pcs)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A nagy kávézó franchise hálózatok magyarországi piacrészesedése mindössze pár százalék, mégis ők jelentik az ágazat növekedésének motorját.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!