Helyezze a jövőt új megvilágításba!
3 millió forintos fődíjért szállhat versenybe bárki, aki rendelkezik olyan üzleti ötlettel, elképzeléssel, amely legalább 1 millió magyar életét tehetné jobbá 2015-ig és valamilyen konkrét problémára ad választ. Kiemelt cél a speciális helyi vagy hazai jellegzetességek (pl. földrajzi elhelyezkedés, természeti adottságok, szokások, egészségügyi vagy gazdasági helyzet) jelenlegi, konkrét lehetőségeinek kihasználása. A kezdeményezés része a társadalmi felelősségvállalás, így a pályázatokban szereplő elképzelések nem mehetnek bármely társadalmi réteg kárára.
Olyan tervezett vagy létező üzleti megoldásokat keresnek, amelyekről elmondható, hogy a hazai vállalkozási keretek között megvalósíthatóak, finanszírozhatóak és tervezhetőek. Az üzleti megoldással kapcsolatban fontos, hogy bizonyítottan már működő technológia legyen, ami a piaci bevezetési folyamat elején jár, elindítása és működtetése pedig hazai és európai uniós forrásokból megvalósítható legyen.
A pályázat menete:
- Alapszakasz – Szeptember 10-Október 10.
A pályázat első időszakában beérkezett munkák közül a Primus Capital és a Metropol szakértőiből álló zsűri kiválasztja az általa legígéretesebbnek tartott 10 projektet. - Felkészülés – Október 15-19.
A 10 db döntőbe jutott pályázó részletesen is kidolgozza üzleti megoldását, valamint egy-egy rövid prezentációt készítenek azok bemutatására. - Konzultáció – Október 25-26.
A döntősök személyes konzultáción vesznek részt, prezentációs készségek fejlesztéséhez kapnak tanácsokat, valamint felkészülnek a záróeseményre. - Döntő – November 14.
A döntőre, mely egyben a pályázat záróeseménye, a szervezők és partnercégeik képviselői kapnak meghívást. A szakmai közönség előtt a 10 legjobb anyag egy-egy rövid prezentáció formájában kerül bemutatásra, majd a zsűri kiválasztja a győztes pályázatot.
A fődíj 1 millió forint készpénz és 2 millió forint vállalatépítési és prezentációs tanácsadási szolgáltatás.
További információ és jelentkezés: www.alapajovohoz.hu
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Egy vállalkozás túlélését sokszor nem egy jó ötlet, hanem egy jó üzleti terv teszi lehetővé.
Számos buktatója lehet annak, ha a személyiségünkhöz nem illeszkedő franchise-hoz csatlakozunk.
Nehéz pontosan megmondani, hogy mekkora összeget kell különböző marketing eszközökre költeni egy franchise partner megszerzéséhez. Ám most egy amerikai kutatás megpróbál tiszta vizet önt a pohárba.
Összeszedtük azokat a tényezőket, melyekre érdemes figyelni mindenkinek, aki egy franchise rendszerhez való csatlakozásban gondolkodik.
Ezeket a kérdéseket mindenképpen tegye fel a csatlakozást megelőzően.
legolvasottabb
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Itthon viszonylag laza jogi környezetben működnek a franchise hálózatok de nyugaton komoly szabályoknak kell megfelelniük.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
2011-es magalakulása óta több mint 160 taggal bővült Olaszország egyik legnagyobb közösségi franchise hálózata.
népszerű a fórumban
Az értékváltás szükségessége
Idén is megrendezésre kerül a felelősen gondolkodó és cselekvő emberek éves találkozója! A "Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2014" konferencia fókuszában a...
Új támogatás innovatív kkv-knak
Az Európai Bizottság szerdán megjelentette a Horizont 2020 keretprogram első pályázati felhívásait!! A pályázati kiírások megtekinthetőek ide kattintva. A Nemzeti...
Fiatal vállalkozók támogatása
Újabb régiókban érhetőek el a fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a konvergencia régiókban című pályázat kitöltőprogramjai! 2014. július 1-én a...
Még gyerekcipőben
A nagy érdeklődésre való tekintettel 2014. január 15-én megrendezésre kerül a HUMÁN-ERŐ-TÉR 2!! Jelentkezési határidő nagyvállalatok és kkv-k számára:...
A hónap végéig nevezhet honlapjával
Kihirdették "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit!! A pályázatra idén 333 nevezés érkezett - a tavalyihoz hasonlóan az idei évben is a legtöbb pályázat a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Kedves Mihály! Általában a franchise vagy belépési díjat az átadott know-how (kézikönyv, képzés, stb.) és védjegyhasználati jog (plusz beletartozhatnak a...
Hogyan szakíthat a franchise átadóval?
Tisztelt Cim! A Fornetti-vel van frenchise szerződésünk amelyet most fel kell mondanunk, mert megszüntetjük az üzletet.A szerződés megkötésekor fizettünk 300000...
Eladó a MosóMedve Wash&Dry
4 MosóMedve Wash&Dry mosoda található Budapesten: III. ker., Pethe Ferenc tér 1. III. ker., Ágoston utca 3. XIII. ker., Kárpát utca 22. XI. ker., Lágymányosi utca...