Sikeres vállalkozók példáin keresztül

November 14-én újra megnyitja kapuit a Fiatal Vállalkozók Hete. A kilencedik alkalommal megrendezésre kerülő országos rendezvénysorozat célja, hogy segítsen a jelen és a jövő fiatal vállalkozóinak az ötletelésben, az elindulásban, a boldogulásban és a kudarcok minimalizálásában. Ehhez a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége (FIVOSZ) idén is olyan előadókat sorakoztat fel, akik motiválnak, és irányt mutatnak az érdeklődő fiataloknak.
A Fiatal Vállalkozók Hete hidat épít a jelen és a jövő vállalkozói között, a gazdasági generációváltás problémáinak csökkentésére. A FIVOSZ az országos rendezvénysorozattal segíteni szeretné a vállalkozóvá válást azon fiatalok számára, akikben a tehetség, a kíváncsiság, az ambíció, az akarat és a tettrekészség egyaránt megvan. A FIVOSZ célja, hogy sikeres vállalkozók példáin keresztül inspirálják azokat, akiknek már csak egy kis motiváció szükséges ahhoz, hogy elhiggyék, belőlük is lehet a jövő vállalkozója. Az előadássorozat színvonalát és népszerűségét jelzi, hogy tavaly számos nagyvárosban, 100 előadáson, 120 előadó segítségével, országszerte több mint 750.000 18-40 év közötti fiatal vállalkozót és vállalkozásban gondolkodó fiatalt értek el.
A Fiatal Vállalkozók Hete november 14-től azzal a nem titkolt céllal kerül megrendezésre, hogy még több fiatalhoz jussanak el az ösztönző gondolatok. Az MKB digitális gazdaság napján, hétfőn olyan előadók sikersztorijaival és tanácsaival találkozhatnak a rendezvényre látogatók az Iparművészeti Múzeumban, mint az MKB Bank vagy a Mercedes képviselői. Kedden, az üzlet és karrier napján Demján Sándortól Kósa Erikán át, Lakatos Márkig megannyi sikeres emberrel és sikertörténettel ismerkedhetnek meg a fiatalok. Szerdán, a gasztrovállalkozások napján igazi nagyágyúk osztják meg majd tapasztalataikat, a manapság legdivatosabb vállalkozási terület kapcsán. Az előadók között Stahl Judit, Rubint Réka, Majka és Szabó Győző neve is szerepel a listán. Csütörtökön, a Kárpát Medencei Fiatal Vállalkozók napja várja majd az érdeklődőket, a Magyar Nemzeti Kereskedőház és meghívottjaik előadásaival.
A budapesti helyszínek mellett, az eseményre vidéki nagyvárosokban is van lehetőség kilátogatni, hiszen a Fiatal Vállalkozók Hete a következő városokban is várja az érdeklődő fiatalokat: Győr, Pécs, Zalaegerszeg, Székesfehérvár és Eger. A belépés a hét minden napján ingyenes, azonban regisztrációhoz kötött. Az online regisztrációs lap a fivosz.hu oldalon található.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A logó az első, ami eszébe jut az embereknek egy márkáról, éppen ezért fontos, hogy pozitív emlékként megragadjon a vásárlók fejében.
A Waffle House nálunk kevésbé ismert franchise, de a tengeren túl már több, mint 60 éve van a piacon és 2000 éteremmel büszkélkedhet Amerika-szerte. Ám ez a hálózat rendelkezik a legbizarrabb történetekkel, eseményekkel és vendégekkel.
Játék fejlesztésre adta a fejét az amerikai gyorsétterem hálózat egy agyafúrt marketing kampány keretében.
Dollár milliók voltak a számláikon, mégis pazarló életüknek és sikertelen befektetéseiknek köszönhetően mindent elvesztettek.
17. alkalommal díjazzák az üzleti életben felelősségteljesen és etikusan működő cégeket. Szeptember 16-ig lehet jelentkezni az Üzleti Etikai Díjra.
legolvasottabb

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...