Herbária
Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A Herbária Zrt. 75 éve fennálló cég, saját gyártói bázissal és Magyarországon egyedüli gyógynövény franchise rendszerrel.
Cégünk 3 fő tevékenységet végez: gyártás, nagykereskedelem és kiskereskedelem.
A kiskereskedelmi szaküzletek franchise hálózatban működnek. Jelenleg 59 bolttal rendelkezünk, ebből 21 üzletet üzemeltet a Herbária Zrt. központilag, a többi Franchise Partnerek kezelése alatt áll. A franchise boltok üzemeltetéséhez olyan üzletfeleket keresünk, akikkel kölcsönös együttműködéssel, hosszú távon tudunk együtt dolgozni és egymás sikereit növelni.
Mint minden franchise rendszernek, így a Herbária Zrt.-nek is vannak struktúrához kötött elemei. Franchise üzleteink külső megjelenésében, illetve üzlet profilban teljes egészében megfelelnek a HERBÁRIA® standard-nak, melyek a HERBÁRIA® bútorzat a bemutató vitrinnel, a pulttal, a cégtáblával és a megállító táblával együtt. Szaküzleteink és kollégáink a HERBÁRIA® termékek teljes vertikumával igyekeznek vásárlóikat a legmagasabb szinten kiszolgálni. A franchise partnerek a Herbária Zrt. saját kezelésében működő szaküzleteivel megegyező előnyöket élveznek, a franchise partnerek szaküzletei is ugyanolyan áron kapják márkatermékeinket és osztoznak a Herbária Zrt. marketing aktivitásában. A HERBÁRIA® két megfoghatatlan, de annál értékesebb kincset őriz. Az egyik az elmúlt évtizedekben felhalmozott gyógynövényes tapasztalat. Ezen alapul termékeink hatása, és ezt a tudást adják át munkatársaink nap, mint nap vásárlóiknak. A másik, legfontosabb érték pedig az, hogy ma hazánkban a legtöbb ember számára a gyógynövény fogalma a HERBÁRIA® névvel fonódik össze. Azért dolgozunk, hogy ez a jövőben is így legyen, és a gyógynövények egészségvédő, gyógyító, szépítő erejéből minél többen részesülhessenek.
A HERBÁRIA® HÁLÓZATA SZÁMOKBAN
- 75 év tapasztalat
- 59 Herbária szaküzlet
- 26 franchise partner
- 34 város
- 355 féle HERBÁRIA® termék
Átvehető üzletek
- Mosonmagyaróvár TESCO
- Salgótarján TESCO
- Veszprém INTERSPAR
saját egységek
Magyarországon jelenleg 21 HERBÁRIA® szaküzletet üzemeltet maga a Herbária Zrt..
franchise egységek
Magyarországon 37, Szlovákiában 1 HERBÁRIA® szaküzletet üzemeltetnek franchise partnereink.
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
- Bejáratott és levédett Brand. A vásárlók már ismernek és kedvelnek minket, keresik termékeinket.
- Kedvezményes ajánlatos rendszer. Havi szórólapos ajánlatot szervezünk, amely 10.000 példányszámban kerül nyomtatásra. A szórólapot az országszerte található Herbária szaküzletekben osztják eladóink. A szórólap alján található szaküzleti címlista minden partnerünk üzletét tartalmazza. Az ajánlat 2 hétig tart (kivéve a Herbária saját márkás termékei esetében, amik hónap végéig kedvezményesen kaphatók). Az ajánlatban szereplő termékekre (kivétel Herbária márkatermékei) 100% visszáru garancia érvényes. Az ajánlatban található termékeket és a promóció sikerességét online megjelenéssel támogatjuk.
- Kedvező átadási ár. A HERBÁRIA® márkatermékeket ugyan azon az áron adjuk Franchise Partnereink részére, ahogy azt a saját üzemeltetésű boltjainknak biztosítjuk. Ez az ár kedvezőbb más nagykereskedelmi árakhoz képest.
- Üzletkötői hálózat. A HERBÁRIA® márkatermékeket saját üzletkötőink szállítják ki a szaküzletekbe.
- E-learning rendszer. Bevezettük a távoktatást, ahol kontrollált szaktudást szerezhetnek a franchise partnerek és az eladók. Havonta 1 tananyag áll rendelkezésre és adott hónapban a megszerzett tudást kvízünkön mérhetik fel partnereink, eladóink.
- Herbária Akadémia. Ez a Herbária Zrt. partner napja. Évente kétszer rendezzük meg, adott év április és szeptember hónapjában. A rendezvény a Franchise Partnerek részére ingyenes. Az eseményen jelen vannak a szaküzleti dolgozók, valamint a Herbária Zrt. jelenlegi és leendő beszállító partnerei. A találkozón előadásokat hallhatnak, illetve a beszállítók termékkóstolókkal, bemutatókkal és akciókkal készülnek. A Herbária Zrt. vezetőségével az előadások végén lehetőség van közösen átbeszélni a rendszert érintő aktuális kérdéseket.
- Visszatérítéses rendszer. Partnereink forgalom után járó visszatérítésben is részesülhetnek. A bónusz-display visszatérítést szállítói TOP lista partnereink biztosítják a negyedéves forgalom és termékkihelyezés (display, állvány használat) függvényében. A sikeres e-learning kvízt teljesítő szaküzleteket üzemeltető partnerek HERBÁRIA márkatermék forgalom után járó visszatérítésben részesülhetnek.
becsült teljes befektetés
Min. 15 millió Ft tőke szükséges, mely a szaküzlet és a készlet nagyságától függően változhat.
A franchise együttműködéshez kapcsolódó díjak:
- egyszeri belépési díj – szaküzlet specifikusan kerül meghatározásra
- havi franchise díj – szaküzlet specifikusan kerül meghatározásra
- havi marketing díj – fix. 35.000 Ft + ÁFA
Egyedi ajánlatot küldünk minden komoly franchise érdeklődőnek!
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
- Megfelelő háttér. Rendelkezzen a szükséges tőkével és vállalkozással/vállalkozói igazolvánnyal.
- Együttműködés. A kért dokumentumok, szerződésmódosítások határidőben történő megküldése; folyamatos telefonos és elektronikus elérhetőség.
- Ne legyen kintlévőség. A nagymértékű és hosszú ideje fennálló tartozások megléte a szerződés azonnali megszüntetéséhez vezetnek.
- A HERBÁRIA® márkatermékek kötelező tartása. A Herbária Zrt. termékpalettáján szereplő termékekből minden időpillanatban min. 1 darabnak megtalálhatónak kell lennie a szaküzletben.
- Herbária havi kedvezményes ajánlatban részvétel. Kötelező, országosan meghirdetett havi szórólapos ajánlat, „idegen termékekre” 100% visszáru garanciával.
- Szállítói toplista. Csak a Herbária Zrt. által leválogatott és szerződtetett szállítóktól történő rendelés.
- Nyitottság a fejlődésre, tanulásra és a kitartó munkára.
információ a franchise átadóról
Herbária Gyógynövényfeldolgozó és Kereskedelmi Zrt.
1135 Budapest, Csata utca 27.
+36 30 345 8126
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Zsuró-Takács Brigitta
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb
A Herbária a járvány ellenére növelni tudta tavaly az árbevételét. Weiser Tamással a hálózat partnerével és a „2020. év Franchise Átvevője” elismerés díjazottjával készítettünk interjút.
A magyar pékséglánc által elhódított elismerés mellett további hat kategóriában díjazott franchise hálózatokat és átvevőket a Szövetség.
Elindult a versengés az év hazai franchise hálózata címért. Összesen 8 kategóriában osztanak díjakat.
Számos díj került kiosztásra a Magyar Franchise Szövetség január 24-én megrendezett Díjkiosztó Gálaestjén.
A magyar gyógynövénylánc partnerei nem csak az üzleti koncepción, hanem a Herbária filozófiáján is osztoznak.
A DIVANI&SOFA' International olasz luxusbútor hálózat sikeres működése után most a határokon túlra helyezi a fókuszt.
A Komfort márkanéven futó lengyel hálózat, széles választékú belsőépítészeti és lakberendezési üzletekre összpontosít.
Legalábbis a kiskereskedelemben a nyugati trendek arra mutatnak, hogy hamarosan visszájára fordulhat az önkiszolgáló kasszák használata.
A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A Dnipro-M egy a hagyományos barkácsáruházakra emlékeztető, szerszám forgalmazó szaküzlet, mely franchise rendszerben terjeszkedik.
A háborús helyzet nem csak a lakosság, de a vállalkozások kivándorlásához is vezetett az országból.
Szokatlanul nagy piaca van a használtautóknak, mely eddig főleg a nagy játékosok és a magánemberek között oszlott csak meg, ez a franchise hálózat viszont a kis vállalkozókat is bevonná.
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA-cégcsoport júniusban nyitotta meg Magyarországon a legnagyobb, az Allee bevásárlóközpontban található, 110 négyzetméteres exkluzív üzletét.
Sikeres tesztidőszakot követően hivatalosan is elindította Magyarországon DODO Partner franchise kezdeményezését.
Interjú Nagy Andreával, a Party Point hálózat alapítójával.
15 éve franchise-ban terjeszkedik a Party Point. Magyarország party-kellék forgalmazója több, mint 6000 különböző terméket kínál az ünnepelni vágyóknak.
A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.