GreenLine Clean

Információ a franchise hálózatról
a franchise rendszer bemutatása
A GreenLine Clean Európában az elsők között kínál olyan, szinte teljesen víztakarékos és környezetkímélő gépjárműtisztító megoldást, amellyel az előírások és az egyre szigorodó jogszabályi korlátozások ellenére a vizes autómosókhoz képest kevésbé van lekorlátozva.
Az „autómosás” kézzel történik, és a tisztítószer 99,9%-ban biológiailag lebomlik. A mi autómosóink előnye, hogy vízcsatlakozás nélküli helyszíneken is felállíthatóak. A fix mosóállomásokat általában nagy forgalmú helyeken, mint pl. bevásárlóközpontok, irodakomplexumok, parkolóházak és hasonlók mellett telepítjük, így az ügyfél időközben el tudja végezni a bevásárlásait és egyéb ügyes-bajos dolgait. A szendvics panelekből is összeállítható mosóállomások gyorsan és komplikációmentesen telepíthetőek (pl. egy parkolóház előtt). A külső tisztítás mellett a teljes belső tisztítás is szerepel a kínálatban.
saját egységek
Magyarország: 1 db egység
franchise egységek
Magyarországon jelenleg 31, Svájcban 3, Romániában 1, Angliában 1, Ausztriában 1, és Szlovákiában is 1 olyan partnerrel rendelkezünk, aki már megnyitotta fix-, vagy mobil prémium, környezettudatos autókozmetikáját.
kép egy mintaegységről
információ franchise érdeklődőknek
támogatás a franchise partnereknek
Kész rendszerünk, know-how, a termékeink és a minőségi követelményeink átvétele annak érdekében, hogy a GreenLine Clean stílusa egységes maradhasson.
Partnereinket mindenben támogatjuk, tanácsadással, oktatással, és folyamatos területi képviselettel törekszünk a leghatékonyabban működtetni franchise hálózatunkat.
Partnereinknek a következő központi támogatásokat biztosítjuk:
- Facebook marketing
- Üzleti tanácsadás
- Weboldal
- Időpontfoglaló rendszer
- Átfogó oktatás
- Területi képviselet
- Folyamatosan bővülő arculati elemek
- Adwords
- Egyedi partneri ár termékeinkre
- Arculati kézikönyv
- Arculati elemek nyomdai kivitelezése
- Bővülő segédanyagok
- Oktatások
- Affiliate
- Működési kézikönyv
becsült teljes befektetés
Franchsie csomagjaink 2.5M Ft -tól érhetőek el.
Mobil autókozmetika üzemeltetése, meglévő saját gépjárművel már 3M Ft befektetéssel is megvalósulhat. Autókozmetikai szalon nyitásának költsége nagyban függ a hely adottságaitól, hiszen az üzlet kialakítható saját használatú 50 négyzetméteres garázsban is, de vállaljuk forgalmas helyeken kialakított, kulcsrakész autókozmetikai szalon értékesítését is, amelynek ára a konkrét helyszínen és kivitelezésen múlik – azonban így is egy önkiszolgáló autó mosó kialakításnak töredékébe kerül.
alapvető elvárások a partnerekkel szemben
Bárki nyithat GreenLine Clean autókozmetikát, aki elég elhivatottnak érzi magát, kész a hálózati szabályok elfogadására, betartására, és aki elkötelezett a minőségi követelmények teljesítésével szemben. Aki szeretne egy saját vállalkozást, és szívesen csatlakozik egy kialakult franchise hálózathoz. Aki vállalja, hogy megfelel a Franchise minőségi követelményeinek. Aki szeretne részt venni egy technológia váltásban. Aki tud vállalkozóként gondolkodni, és tenni is kész érte. Ambiciózus és törekvő. Őszinte és megbízható. Rugalmas és kész tanulni.
Képes önmagát és másokat is motiválni. Kommunikatív és csapatjátékos Sikeres és önkritikus. Aki büszke, hogy a GreenLine Clean csapatához tartozhat.
információ a franchise átadóról
kapcsolattartó személy az érdeklődőknek
Maróti Árpád
tudjon meg többet
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
legolvasottabb

A koronavírus második hulláma alatt sem állt meg a magyar franchise koncepció terjeszkedése.
Az elmúlt években számos koncepció lovagolta meg a környezettudatos trendeket. Ennek tudható be többek között az elektromos autók sikere, de a franchise hálózatok között is akadnak sikeres, zöld példák.

A koronavírus járvány ellenére is sikeresen terjeszkedik az ingatlanhálózat, mely csütörtökön a 168. hazai egységét nyitotta meg.
Milyen céljai vannak a régiónk legnagyobb ingatlanhálózatának? A Duna House vezérigazgató-helyettesével, Máté Ferenccel beszélgettünk.
Még 2016-ban lépett be az ország piacára a Duna House, amikor felvásárolta a lengyel Metro House ingatlanközvetítőt. A befektetés a koronavírus ellenére is sikeres lett.
„Amióta becsatlakoztam, szerelmes lettem ebbe a területbe” indította a beszélgetést Szekeres-Szűcs Nikoletta a Stilianos diósdi franchise partnere.
A mosodahálózat kockázati tőkebefektetésből finanszírozva hódította meg az országot.

A koronavírus még jobban kiemelte azt, hogy mekkora szükség van IT szakemberekre. A Coders Lab hálózata pont erre a hiányra nyújt megoldást. A külföldi franchise rendszer most hazánkban keresi partnerét.
A Bubbles érdekes, csak időseknek szóló megoldással növelte még tovább a forgalmát a koronavírus-járvány alatt.
A koronavírus járvány közepette nyitotta meg hatvanadik egységét a Bubbles!
A Gold’s Gym - melybe Arnold Schwarzenegger is gyakran járt az elmúlt évtizedekben - átalakítja az üzleti modelljét, annak érdekében hogy sikeresen átvészelje a járvány okozta válságot.
Dolgozott már ingatlanközvetítőként, volt projektmenedzser is, ám mára az ország egyik leginnovatívabb franchise hálózatának a résztulajdonosa. A Bubbles alapítójával, Megyeri Gáborral beszélgettünk.
340 millió forintnak megfelelő értékben újabb hitelközvetítőt vett Lengyelországban a Duna House, amellyel közel 60%-kal növelheti a Lengyelországban közvetített hitelek volumenét.

A katalógusban található adatok a rendszerek, hálózatok tulajdonosaitól származnak. Minden jelölt vagy jelentkező mielőtt aláírna egy megállapodást kérjük ellenőrizze, hogy az adott ajánlat mennyire vonzó a számára, illetve az e a legvonzóbb. A szerkesztőség fenntartja a jogot és törekszik arra, hogy ellenőrizze a katalógusban szereplő adatok hitelességét. Amennyiben olyan adatot, információt talál, ami helytelen vagy nem felel meg a valóságnak, kérjük lépjen kapcsolatba a szerkesztőséggel.