A Fornetti az év franchise hálózata
Az fennállásának 25. évfordulóját idén ünneplő Magyar Franchise Szövetség saját alapítású díját minden évben a franchise szakterületen kiemelkedő tevékenységet nyújtó vállalkozások és vállalkozók kaphatják meg. A díjkiosztóval egybekötött gálavacsorára ebben az évben január 21-én, a Boscolo Budapest Hotelben került sor. A gála estet a Szövetség egykori és jelenlegi tisztségviselői, valamint több külföldi díszvendég is megtisztelte jelenlétével, köztük Manuel Vescovi és Sonia Pira, a Best Franchisee of the World alapítója, illetve esemény igazgatója.
A franchise díjak idén hét különböző kategóriában kerültek kiosztásra a pályázók között, akik a Magyar Franchise Szövetség rendszergazda tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők közül kerültek ki.
Az Év Franchise Hálózata a Fornetti, melyet 2015 augusztusában felvásárolt a világ harmadik legnagyobb fagyasztott pékárut forgalmazó cégcsoportja, az Aryzta Ag., így az elmúlt év komoly fordulópontot hozott a vállalat életében. Eközben a Fornetti megkezdte az üzletek arculati megújítását is, amihez kapcsolódóan 2015 őszén egy 600 millió forintos fejlesztési programot indított el a vállalat.
Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózatának az Otthon Centrum bizonyult, mely látványos növekedést produkált a fellendülő ingatlanpiacon. Az elmúlt évben 30 százalékkal emelkedett tanácsadóinak száma, hálózatuk pedig 46 új irodával bővült.
Az Év Külföldön Sikeresen Terjeszkedő Hálózata a DIEGO lett. Az első alkalommal kiírt kategóriában a DIEGO több mint 20 éves piaci jelenlétének, valamint szlovákiai és romániai terjeszkedésének köszönhetően került ki győztesen a pályázók közül. A legtöbb romániai áruházat üzemeltető átvevő 2015-ben kiemelkedő, harmadik helyezést ért el a nemzetközi Best Franchisee of the World megmérettetésen.
A 2015-ös év Marketing Díj-ban a BioHair részesült. A 46 hajvágó szalonból álló franchise hálózat 2015-ben ünnepelte ötödik születésnapját, melyet több marketingakcióval ünnepelt. Az elmúlt év fejlesztései között szerepelt a vendég-elégedettséget mérő rendszer bevezetése, valamint a szolgáltatások folyamatos bővítése, így például a saját rádióadás az üzletekben, illetve a férfiakat célzó, saját arculatot kapó borbélyszolgáltatás is.
Az Év Innovatív Franchise Hálózata a Duna House, mely kimagasló informatikai megoldásaival megkönnyíti az ingatlaneladást munkatársai és partnerei számára. Legújabb fejlesztésük, a myDH portál az első olyan oldal, ahol az eladók és a vevők a nap 24 órájában, online nyomon követhetik az értékesítés folyamatát és aktuális állapotát. A honlap így egyszerűbbé, átláthatóbbá és biztonságosabbá teszi az ingatlanügyek intézését.
Az Internet Média és Web Díj a BENU Magyarországhoz került. A hálózat 2015-ben megújította weboldalát és bővítette az online elérhető szolgáltatásainak körét (pl. gyógyszertárkereső, „kérdezze gyógyszerészét”, termékajánlók). Új oldalukat havonta hatvanezren látogatják, Facebook-oldalukat több mint százezren követik. Az üzenetek célja mindkét felületen az egészségre nevelés és a közvetlen kapcsolatteremtés.
Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője Díjat a Borháló franchise átvevői, a Szántó testvérek vehették át. Sashalmi borkereskedésüket folyamatosan fejlesztik, az előző évhez képest 20%-kal növelték forgalmukat. Rendszeres borkóstolóiknak, helyi rendezvényeken való megjelenésüknek, és a különböző kulturális és társadalmi egyesületekkel, klubokkal ápolt jó viszonyuknak köszönhetően aktív tagjai lettek a helyi közösségnek.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Herbária a járvány ellenére növelni tudta tavaly az árbevételét. Weiser Tamással a hálózat partnerével és a „2020. év Franchise Átvevője” elismerés díjazottjával készítettünk interjút.
Elindult a versengés az év hazai franchise hálózata címért. Összesen 8 kategóriában osztanak díjakat.
Számos díj került kiosztásra a Magyar Franchise Szövetség január 24-én megrendezett Díjkiosztó Gálaestjén.
A magyar gyógynövénylánc partnerei nem csak az üzleti koncepción, hanem a Herbária filozófiáján is osztoznak.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...