Új divatmárka Magyarországon
Vaszi Krisztián, a magyar franchise licence tulajdonos Timeout Line Kft. ügyvezetője Szerbiában találkozott először a divatmárkával, ahol feltűnően sok embert vonzott a ruhaüzlet. Kapcsolatba lépett az európai központtal és az első egyeztetésektől számítva egy éven belül - idén márciusban - megnyitotta Győrben és Szegeden az első magyarországi üzleteket. A tervek szerint szeptemberben jelennek meg a Timeout első budapesti márkaüzletei, melyeknek az Allee és az Árkád bevásárlóközpontok adnak helyet.
A Timeout talán egy fokkal drágább árkategóriát képvisel, mint az itthon nagy népszerűségnek örvendő spanyol divatmárkák, de megfizethető áron kínálja a magasabb minőségű termékeit. „Az eddigi tapasztalat szerencsére azt mutatja, hogy visszatérnek azok a vendégek akik először vásároltak nálunk.” - mondta Vaszi Krisztián. A divatcég hivatalos célcsoportja a 16-45 éves korosztály, azonban a legtöbb vásárlót a 20-35 éves korosztályból várják. „Egy új divatmárka bevezetésénél rendkívül fontos az erős marketing, aminek költségeit nekünk kell állnunk és nem az anyacégnek. Főként divatlapokban és a rádión keresztül igyekszünk elérni a potenciális ügyfeleket.”
A divatcéget 1992-ben alapították kaliforniai divattervezők, akik a helyi szabad szellemű életérzést kívánták beleszőni a ruhákba. Magyarországon a két vidéki üzletet és a budapesti Árkádban nyíló egységet a mester franchise partner üzemelteti, viszont az Allee-ban már franchise partnerek nyitnak. Vaszi Krisztián elmondta, hogy legfőképpen a fővárosi bevásárlóközpontokban, illetve a vidéki nagyvárosokban keresnek átvevőket, mivel a távoli céljuk az, hogy az összes üzletet franchise partnerek üzemeltessék.
(a.c.)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?