Tovább a kijelölt úton

Szerda
2015.03.18.
Márkaüzletei számának növelését tervezi a Hugo Boss divatárukonszern – franchise partnerekkel is.
 

A Hugo Boss divatvállalat német lapértesülések szerint tovább bővítené kiskereskedelmi hálózatát. Ahogyan arról a Stuttgarter Zeitung beszámolt, az önálló márkaüzletek (beleértve az outleteket és shop-in-shop jellegű üzleteket is) száma az elmúlt évben 31-gyel nőtt 1041-re, és az idei évben további 50 új üzlet érkezhet. A kiskereskedelmi hálózattal együtt annak forgalma is növekedett a tavalyi évben, amivel 2014 lett zsinórban az ötödik esztendő, amit bevétel-növekedéssel zárt a német divatmárka.

A Hugo Boss kiskereskedelmi forgalma 2014-ben 12 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi időszakét. A lap idézi Claus-Dietrich Lahrs igazgatót, aki vállalati jelentésében elmondta, hogy a közeljövőben a luxus termékek arányának növekedésére számít a teljes forgalmon belül, a mostani 10 százalékról 20 százalékra. Emellett szükség van a vállalat differenciálódására azokon a piacokon, ahol jelen van. A női divattermékek és kiegészítők részarányának a teljes értékesítésen belül 2020-ig a mostani 11 százalékról 15 százalékra kellene növekednie. Összességében a vezérigazgató elmondta, hogy 2015-ben a kitűzött értékesítési cél a 3 milliárd euró: Claus-Dietrich Lars arra számít, hogy a 2014-es értékesítési volumen – 2,57 milliárd euró – az idei évben kb. 5-8 százalékkal fog bővülni.

2014-ben demonstráltuk, hogy a nehezebb piaci körülmények között is a kijelölt úton tudunk haladni. Míg a divat ágazat stagnált vagy még szűkült is sok piacon, mi egyértelműen növekedtünk” – kommentálta a tavalyi év eredményeit a vezérigazgató. „2015 nem lesz könnyebb a gazdasági és politikai bizonytalanságok miatt, de magabiztosak vagyunk, hogy az idei év is növekedést hoz a Hugo Boss számára.


legolvasottabb

Biztosítsd be jövedelemforrásod egy ingatlaniroda nyitásával! /2024.06.11.

Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

A legjobb kiskereskedelmi márkák /2014.04.11.

A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.