Nincs megállás

“A jól fogadott kollekciók erős értékesítést és megnövekedett piacrészesedést eredményeztek a H&M csoport számára” – kezdte év végi beszámolóját Karl-Johan Persson vezérigazgató. A csoport teljes árbevétele 14 százalékkal nőtt a november 30-ával véget ért pénzügyi évben, a bruttó nyereség pedig 17 százalékkal emelkedett előző évhez képest, 89 milliárd svéd Koronára (SEK). A csoport adózás utáni eredménye közel 20 milliárd SEK (nagyjából 670 milliárd forint) lett.
Nem tétlenkedett a svéd divatóriás, ha az üzletnyitásokról volt szó – a tavalyi év során 379 új üzlet nyitotta meg kapuit. A H&M expanzió számára Kína, az Egyesült Államok, Lengyelország és Németország jelentették a legnagyobb piacokat. Az év végére már a világ 55 piacán 3511 üzlettel rendelkezett a divathálózat, melyek közül 130-at működtetnek franchise partnerek – hússzal többet, mint az előző évben.
Jól indult az idei, 2014/15-ös év is, decemberben 15 százalékkal nőtt az értékesítés az előző hónaphoz képest, januárban pedig 14 százalékos növekedésre számítanak tavalyi év azonos időszakával szemben. A H&M 2015-ben további 400 üzlet megnyitását tervezi, az expanzió javarészt már meglévő piacokon fog zajlani, de az olyan új országokban/régiókban való megjelenés is a tervek között szerepel, mint Tajvan, Peru, Makaó, India és Dél-Afrika.
A svéd vállalat 2014 elején indította el H&M Sport márkáját, és ősszel kibővítette cipő-választékát, melyeket végül a kiválasztott H&M üzletekben és web-áruházakban mutattak be. A H&M portfólió-bővítés következő lépéseként, a H&M elindít egy új koncepciót az idei évben is: a smink, test-és hajápoló termékek széles választékát kínáló H&M Beauty nagyjából 40 ország 900 H&M üzletében, és online mutatkozik majd be 2015 őszén.
A Csoport olyan további márkák tulajdonosa még, mint a COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, & Other Stories és H&M Home.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb

A budapesti franchise kiállításon bemutatkozó holland Used Products a másodkézből vásárolt termékek újraértékesítésén keresztül kínál ígéretes vállalkozási lehetőséget.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...