Elsők a fiatalok
Egyre népszerűbbé válnak az olyan – kifejezetten gyerekek számára összeállított – koncepciók, mint a 2plus2 Matematika iskolák, Milan Camp focitáborok, Helen Doron angolképzések, a Kék Elefánt személyes könyvei, stb.. A nemzetközi World Franchise Association (WFA) szervezet legfrissebb jelentésében rámutat, hogy jelentősen nőtt azoknak a nemzetközi, gyerekeket és fiatalokat megcélzó franchise márkáknak a száma, amelyek új országokban írtak alá vagy terveznek aláírni mester franchise szerződést.
Korábban már írtunk a gyermekeket célzó szolgáltatások, és az ezekre épülő franchise koncepciók elszaporodásáról, amire most az Entrepreneur magazin is felhívta a figyelmet. A 2014. szeptemberi kiadásban kiemelték, hogy „a személyes/személyre szóló szolgáltatások, mint a gyermekek fejlesztése is, a leggyorsabban növekvő kategóriák között vannak a franchise világában”.
„Az elmúlt néhány évben a gyermekközpontú franchise piac hihetetlen növekedést ért el. A globális gazdaság visszaesése az évtized elején és a világszerte szűkülő munkaerőpiac sok szülőre és iskolára nyomást gyakorolt, hogy jobban felkészítsék gyermekeiket a mindennapi versengésre. A szülők keresik az olyan lehetőségeket, melyek támogatják gyermekeik fejlődését, legyen az iskolán-kívüli oktatás, zenei teljesítmény, sport, fitnesz vagy nyelvtanulás” – mondta el a WFA jelentése kapcsán Martin Hancock, a WFA Észak-Amerika operatív igazgatója.
Az igazgató hozzátette, „a szegmens egy olyan piaci rést kínál, amely jobban szakosodott és jobb eredményeket ér el az olyan hagyományos szolgáltatókhoz képest, mint pl. az iskolák – amelyek közül egyébként szintén sokan realizálják ezt a tényt azáltal, hogy kiszervezik egyes tevékenységeiket franchise irodáknak”.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Egy tanár, aki már a saját iskoláját vezeti
/2023.11.29.
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
Mennyibe kerül egy McDonald’s?
/2022.02.02.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Hazánkban is keresi partnereit a hálózat, hogy 23 év után újra legyen Wendy’s az országban!
Az EXTRA SERVICES nemzetközi franchise hálózat 2006 óta nyújtja szolgáltatásait Európa-szerte, és ma már 163 franchise egységgel és több mint 6400 partnerrel büszkélkedhet 15 EU-tagállamban.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Miért működik a DODO franchise-ban, és miben tér el a többi futár cégtől?
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!