Középpontban a web-shop és a közösségi média
A Magyar Franchise Szövetég (MFSZ) várja következő klubdélutánjára mindazon hálózatokat, akik web-shopot működtetnek vagy terveznek ilyen felületeket üzemeltetni, illetve azokat is, akik erősíteni szeretnék jelenlétüket a közösségi médiában.
A klubdélután alkalmával sikeres rendszergazdák adnak majd elő, és adják át tapasztalataikat első kézből az érdeklődő közönségnek. A klubdélután folyamán a résztvevők betekintést nyerhetnek, hogy hazánk vezető hálózatai hogyan működtetnek hatékonyan web-shopot, valamint mennyire tartják fontosnak a közösségi médiát.
Elsőként Lavotha Ildikó MFSZ alelnök és a High-Care Kft. ügyvezető igazgatója tart előadást „A web-shop hatékony üzemeltetése egy franchise hálózatnál” témában. Őt követi majd Nagy Zoltán MFSZ elnökségi tag és a Szövetség 2013. Év Internet Média és Web Díját elnyerő Katedra Nyelviskola Kft. tulajdonosa és ügyvezető igazgatója, aki arról fog beszélni, hogy „Milyen szerepet tölt be a közösségi média a franchise hálózatok kettős marketingjében”.
A szokásoknak megfelelően a klubdélután keretében lehetőség nyílik kérdések feltevésére, beszélgetésre az előadókkal.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Szegedre látogat a Franchise Börze – remek lehetőség Magyarország sikeres, már bizonyított hálózatainak megismeréséhez.
A gyógyszertár hálózat által elhódított elismerés mellett további nyolc kategóriában díjazták a hazai franchise ágazat szereplőit.
A Franchise Börze remek alkalom a franchise hálózatok és az érdeklődő vállalkozók egymásra találására. Úgy tűnik, érdeklődésből egyik oldalon sincs hiány.
A Magyar Franchise Szövetség képzésén franchise szakemberek adnak betekintést az indulással, hálózatépítéssel kapcsolatos témákba.
A Magyar Franchise Szövetség kihirdette a tavalyi év franchise kiválóságait. Összesen nyolc kategóriában vehettek át díjakat a hálózatok és partnereik.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...