Erős évet zárt a H&M
A Hennes & Mauritz Csoport nettó értékesítése 128,5 milliárd svéd korona (kb. 4600 milliárd forint) volt a 2012. december 1. és 2013. november 30. közötti pénzügyi évben, amely 6 százalékos növekedést jelent előző évhez képest – derül ki a vállalat éves beszámolójából. A svéd divatóriás 17152 millió koronás (617 milliárd forint) adózás utáni eredményt realizált a tavalyi évben. „2013-ban erős évet zártunk a világszerte jól fogadott őszi kollekciókkal, amely 13 százalékkal növelte forgalmunkat a negyedik negyedévben… Az eredmények különösen biztatóak, ha figyelembe vesszük fenntartható és hosszú távú befektetéseinket az IT, az e-kereskedelem, az új márkák és termékskálánk kiszélesítése terén” – kommentálta az eredményeket Karl-Johan Persson vezérigazgató.
Az említett befektetések, fejlesztések közé tartozik például az &Other Stories új divatmárka bevezetése, valamint a svéd olimpikonokkal közösen megtervezett H&M Sport termékek is.
2013-ban, erős expanziójának köszönhetően a H&M 43 üzlet bezárása mellett 399 újat nyitott szerte a világon, és öt új országban jelent meg: Chilében, Észtországban, Litvániában, Szerbiában és franchise üzletekkel Indonéziában. A legnagyobb expanziós piacoknak Kína és az Egyesült Államok bizonyultak. „2013-ban sok új üzletet nyitottunk – átlagosan minden nap több mint egyet. Ma 53 országban több mint 3100 üzlettel rendelkezünk, és csak az előző évben 12 ezer új kollégát üdvözölhettünk magunk között” – mondta el a vezérigazgató.
A jövőt illetően a H&M bejelentette, hogy a 2013/2014-es pénzügyi évben 375 üzlettel kívánja növelni hálózatát, egyúttal olyan új országokat meghódítva, mint Ausztrália és a Fülöp-szigetek. Idén az online piacokon is erősíteni kívánja pozícióját a svéd hálózat, Karl-Johan Persson elmondta: „Az e-kereskedelem egy másik terület, amibe folyamatosan befektetünk, és ami egyre fontosabbá válik. Online értékesítési adataink továbbra is fejlődnek, a hm.com – amely a világ egyik leglátogatottabb divat weboldala – segítségével pedig egyre több vásárlót érhetünk el.”
Összesen négy új online-piaci megjelenéssel a tervben vág neki az idei évnek a H&M, Franciaország már biztosan a következő ország, ahol legközelebb – várhatóan tavasszal/nyáron – elindítja web áruházát a vállalat.
Jól kezdődik tehát az idei év is a H&M számára, sőt a várakozások alapján a januári értékesítések 15 százalékkal fogják meghaladni az egy évvel korábbit. „Az erős decemberi és januári értékesítéseknek köszönhetően remekül indult 2014-es pénzügyi év. Ugyan több piacon továbbra is vannak makrogazdasági kihívások, mi optimisták vagyunk 2014-gyel kapcsolatban, ami egy izgalmas évnek érkezik új országokkal és új lehetőségekkel. Hiszünk kínálatunkban és meggyőződésünk, hogy tovább tudjuk erősíteni piaci pozíciónkat az előttünk álló év során.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...