Erős évet zárt a H&M

A Hennes & Mauritz Csoport nettó értékesítése 128,5 milliárd svéd korona (kb. 4600 milliárd forint) volt a 2012. december 1. és 2013. november 30. közötti pénzügyi évben, amely 6 százalékos növekedést jelent előző évhez képest – derül ki a vállalat éves beszámolójából. A svéd divatóriás 17152 millió koronás (617 milliárd forint) adózás utáni eredményt realizált a tavalyi évben. „2013-ban erős évet zártunk a világszerte jól fogadott őszi kollekciókkal, amely 13 százalékkal növelte forgalmunkat a negyedik negyedévben… Az eredmények különösen biztatóak, ha figyelembe vesszük fenntartható és hosszú távú befektetéseinket az IT, az e-kereskedelem, az új márkák és termékskálánk kiszélesítése terén” – kommentálta az eredményeket Karl-Johan Persson vezérigazgató.
Az említett befektetések, fejlesztések közé tartozik például az &Other Stories új divatmárka bevezetése, valamint a svéd olimpikonokkal közösen megtervezett H&M Sport termékek is.
2013-ban, erős expanziójának köszönhetően a H&M 43 üzlet bezárása mellett 399 újat nyitott szerte a világon, és öt új országban jelent meg: Chilében, Észtországban, Litvániában, Szerbiában és franchise üzletekkel Indonéziában. A legnagyobb expanziós piacoknak Kína és az Egyesült Államok bizonyultak. „2013-ban sok új üzletet nyitottunk – átlagosan minden nap több mint egyet. Ma 53 országban több mint 3100 üzlettel rendelkezünk, és csak az előző évben 12 ezer új kollégát üdvözölhettünk magunk között” – mondta el a vezérigazgató.
A jövőt illetően a H&M bejelentette, hogy a 2013/2014-es pénzügyi évben 375 üzlettel kívánja növelni hálózatát, egyúttal olyan új országokat meghódítva, mint Ausztrália és a Fülöp-szigetek. Idén az online piacokon is erősíteni kívánja pozícióját a svéd hálózat, Karl-Johan Persson elmondta: „Az e-kereskedelem egy másik terület, amibe folyamatosan befektetünk, és ami egyre fontosabbá válik. Online értékesítési adataink továbbra is fejlődnek, a hm.com – amely a világ egyik leglátogatottabb divat weboldala – segítségével pedig egyre több vásárlót érhetünk el.”
Összesen négy új online-piaci megjelenéssel a tervben vág neki az idei évnek a H&M, Franciaország már biztosan a következő ország, ahol legközelebb – várhatóan tavasszal/nyáron – elindítja web áruházát a vállalat.
Jól kezdődik tehát az idei év is a H&M számára, sőt a várakozások alapján a januári értékesítések 15 százalékkal fogják meghaladni az egy évvel korábbit. „Az erős decemberi és januári értékesítéseknek köszönhetően remekül indult 2014-es pénzügyi év. Ugyan több piacon továbbra is vannak makrogazdasági kihívások, mi optimisták vagyunk 2014-gyel kapcsolatban, ami egy izgalmas évnek érkezik új országokkal és új lehetőségekkel. Hiszünk kínálatunkban és meggyőződésünk, hogy tovább tudjuk erősíteni piaci pozíciónkat az előttünk álló év során.”
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...