Tovább erősödne a H&M
Fotó: & Other Stories
A Hennes&Mauritz folyamatosan lenyűgöz minket üzletnyitási- és növekedési sebességével, mind nemzetközi, mind pedig magyarországi szinten: hazánkban már 26, míg a világon összesen több mint 2700 üzlete van a svéd kiskereskedőnek. Azonban ez nem elég a vezető pozíció megszerzéséhez, a spanyol Inditex csoport továbbra is magasan vezeti az európai mezőnyt kilenc márkájával (Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo DUTTI, Stradivarius, stb.) és a hozzájuk tartozó közel 5700 üzlettel. Ehhez hasonló nemzetközi jelenléttel semelyik más európai kiskereskedő nem büszkélkedhet, de a svéd remények szerint ez hamarosan változhat! A H&M célul tűzte ki a spanyolokhoz való felzárkózást és ennek érdekében (a folyamatos üzletnyitások mellett) elindítja új márkáját: & Other Stories néven.
Az új márka első üzletei tavasszal nyitnak Barcelonában és további hat európai fővárosban, illetve elindul egy online áruház is a stories.com web-oldalon, amely tíz, szintén európai országból lesz elérhető.
- „Az & Other Stories-nál mindannyian izgatottak vagyunk az üzletnyitások kapcsán, és nagyon várjuk, hogy új kollekciónkat egy még nagyobb közönség számára tegyük elérhetővé a stories.com web-áruházon keresztül” – nyilatkozta az & Other Stories igazgatója, Samual Fernström. Az igazgató hozzátette, hogy az új divatmárka közép-árkategóriás kínálata női divattermékek széles skáláját fogja tartalmazni: ruhák, cipők, táskák és kiegészítők segítségével próbálják meg elnyerni a divatszeretők bizalmát.
Nem csak márkáinak, de üzleteinek számát is bővíti a H&M: az Ázsiai megjelenés után 2013-ban megnyitja első üzleteit Chilében, Észtországban, Litvániában és Szerbiában, illetve franchise rendszerben Indonéziában is.
Az elmúlt egy évben - részben a franchise terjeszkedés keretében - több mint 300 üzletet nyitott a H&M, amivel összesen – a világ 48 országában – már 2700 felett jár a boltok száma.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
Az amerikai Forever 21 franchise partnere hazánkban és további 8 országban fejlesztheti a divatmárka hálózatát. Az első üzlet ősszel nyílik Romániában.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Húsz éves szünet után ismét megvetette a lábát a Wendy's az Egyesült Királyságban, és vele Európában.
Sokak számára ködös kifejezés lehet a "franchise", mint üzleti modell - de mi is a titka ezeknek a sikeres márkáknak?
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
népszerű a fórumban
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...
Playersroom nyitás Szlovákiában
semmit nem is kell befizetni?