Átadta éves elismeréseit a Franchise Szövetség
„Nagy öröm a Magyar Franchise Szövetség számára, hogy évről évre egyre többen tartják fontosnak, hogy részt vegyenek a rendezvényen és, hogy ez a rangos díj nagy presztízzsel bír a hazai franchise szakmában" - hangzott el a január 23-án megrendezésre került Díjkiosztó Gála ünnepi köszöntőjében. A tavalyi évhez hasonlóan, idén is összesen nyolc kategóriában adott át díjakat rendszergazda tagjainak és a hozzájuk tartozó franchise partnereknek a Magyar Franchise Szövetség. A 2013. év franchise hálózata a McDonald's Magyarország lett.
A McDonald’s az elmúlt negyedévszázad alatt a magyar gazdaság komoly szereplőjévé nőtte ki magát. A magyarországi beruházások eddigi összértéke eléri a 37 milliárd Forintot, hazai beszállítóktól pedig 97 milliárd Forint értékben vásárolt alapanyagokat a vállalat. A hálózat egységeiben az elmúlt 25 év alatt csaknem 1 milliárd vendég fordult meg, és jelenleg éttermeikben évente átlagosan 80 millió vendéget szolgálnak ki.
A további kategóriák és díjazottak:
Az Év Mester Franchise Hálózata – Hertz MagyarországA Hertz Autókölcsönző hálózat a világ 150 országában működő több mint 7000 irodájával és 680 ezer gépkocsiból álló flottájával a világ legnagyobb és legrégebbi múltra visszatekintő autókölcsönzője. Jelenleg 11 Hertz egység működik országszerte, amellyel elmondható, hogy a lefedettség teljes. A hálózat hazánkban a válság éveit leszámítva töretlenül fejlődött és pozitív előjel, hogy 2013-ban a bérleti szerződések számát tekintve újra elérték a válságot megelőző időszak forgalmát.
Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata – Borháló borkereskedés
A Borháló 2012 novemberében látott hozzá franchise hálózatának kiépítéséhez. A franchise koncepció alapítói hálózatukat a magas minőségű magyar folyó borok országos, terjesztésének céljából hozták létre. Küldetésük olyan borászok termékeinek kínálatukba állítása, akik szorgalmas munkájukkal bizonyítják, hogy a magyar föld különleges adottságaival méltó kihívója bármely bortermelő ország termékeinek.
A hálózat Kelet- és Nyugat-Magyarországon egyaránt dinamikus intenzitással növekszik. Célkitűzése az idei évre, hogy szervezeti megerősítés mellett év végére teljes országos lefedettséget, ismertséget érjen el.
Az Év Innovatív Franchise Hálózata –megosztva a Duna House és az Otthon Centrum ingatlan franchise hálózatok
A Duna House és az Otthon Centrum a két legnagyobb hazai ingatlanhálózatként 2013-ban merőben új együttműködést indított el, amely a jelenlegi magyar piacnál jóval fejlettebb, angolszász piacokon bevett működési formák irányába mutat. Lényegében a Duna House és az Otthon Centrum saját kizárólagos megbízásában lévő ingatlanjait hozzáférhetővé, így pedig saját weboldalaikon hirdethetővé teszi egymás számára. Az eddig precedens nélküli együttműködés célja, hogy a két kizárólagos ingatlanállományt egyesítve gyorsabb és hatékonyabb módon tudja mind a vevőket, mind az eladókat kiszolgálni.
2013. Év Marketing Díj – BENU Gyógyszertár franchise
A BENU Gyógyszertárak hazánk legnagyobb gyógyszertár-hálózata. A nemzetközi márka Magyarországon több mint 140 gyógyszertárral és közel 30 fiókpatikájával van jelen. A BENU külső kommunikációs eszközei széles körben hívják fel a figyelmet az egészség megőrzésének fontosságára. A BENU-nál ugyanis a megszokott, bevált, eredményes akcióik mellett nagy hangsúlyt fektetnek az edukációra, egészségtudatos tartalmak közvetítésére. Így teszik még hitelesebbé a BENU gyógyszerészek szakértelemmel, hozzáértéssel, odafigyeléssel végzett munkáját.
2013. Év Internet Média és Web Díj – Katedra Nyelviskola hálózat
A több mint 20 éves múltra visszatekintő Katedra Nyelviskola Hálózat 2013-ban új honlapot indított, amely mind letisztult megjelenésével, mind kereső optimalizáltságában teljes mértékben megfelel jelen korunk követelményeinek. A Katedra Nyelviskola weboldala mellett nagy figyelmet fordít központi Facebook-oldalának üzemeltetésére is. Követői száma meghaladja a 77 ezret, ami a hazai nyelviskolák körében kiemelkedően magasnak számít.
Az év franchise átvevője - Penczné Bölcskei Zita, a DIEGO hálózat franchise partnere
Penczné Bölcskei Zita 2004-ben vette át az akkor még központi üzemeltetésben lévő bajai DIEGO áruház irányítását. Fiatalos lendületével, kimagasló kereskedelmi érzékével, szorgos munkájával 5 éven át sikeresen működtette az áruházat, amikor is a DIEGO hálózat franchise partnerévé lépett elő, és sajátjaként vette át az áruház üzemeltetését.
A hálózat vezetői értekezleteinek rendszeres, aktív résztvevőjeként hűen követi a DIEGO által meghatározott irányvonalat, melynek köszönhetően a hálózaton belül 2009-ben „az Év Marketing Díját”, 2012-ben és 2013-ban „Az Év Minőségbiztosítási Díját” is elnyerte.
Az év fiatal sikeres franchise átvevője – Miha Sarolta, a Katedra Nyelviskola hálózat partnere
A Miha&Miha Nyelvstúdió Kft. Miha Sarolta ügyvezető-tulajdonos vezetésével 2011 szeptemberében csatlakozott a Katedra Nyelviskola Hálózathoz. Eredményei, innovatív tevékenysége, növekvő árbevétele, hallgatói létszáma, valamint vállalati megrendelései alapján a nagykanizsai Katedra mára a helyi nyelvoktatási piac megkerülhetetlen tényezőjévé vált.
Forrás: MFSZ
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Szegedre látogat a Franchise Börze – remek lehetőség Magyarország sikeres, már bizonyított hálózatainak megismeréséhez.
A gyógyszertár hálózat által elhódított elismerés mellett további nyolc kategóriában díjazták a hazai franchise ágazat szereplőit.
A Franchise Börze remek alkalom a franchise hálózatok és az érdeklődő vállalkozók egymásra találására. Úgy tűnik, érdeklődésből egyik oldalon sincs hiány.
A Magyar Franchise Szövetség képzésén franchise szakemberek adnak betekintést az indulással, hálózatépítéssel kapcsolatos témákba.
A Magyar Franchise Szövetség kihirdette a tavalyi év franchise kiválóságait. Összesen nyolc kategóriában vehettek át díjakat a hálózatok és partnereik.
legolvasottabb
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
népszerű a fórumban
A Fornetti recept
A hazai piacon még mindig van potenciál új Fornetti-k nyitásához, mivel a gyorsan fogyasztható péksütemények iránti kereslet folyamatosan növekszik. A franchise...
Lengyel postacég lép a magyar piacra
Bővebb információt Jelinek Gábor tud adni, aki az Integer.pl magyarországi sajtókapcsolataiért felelős. Ő továbbítja majd kérdéseit a lengyelek felé. Ha további...
Pályázat mikrovállalkozásoknak
Spanyolok forgattak hazai LEADER-eredményekről! A „80 nap alatt a LEADER körül” program célja, hogy Európa 20 országába ellátogatva egy másfél órás filmet...
Hogyan legyünk jó főnökei önmagunknak?
Nagyon jó összefoglalót ad arról, hogy milyen is egy jó főnök. Meg vagyok elégedve vele; lényegre törő, tömör és hasznos egyben. Csak annyit tudok még mondani,...
Atipikus foglalkoztatás
április 23-án kerül megrendezésre a MuKi második kerekasztal beszélgetése és nyílt napja! Az egész napos esemény két részből áll, és a szakmában rendhagyónak...
Gyorsétterem - ki, mit ajánl?
Kinek milyen tapasztalata van valamelyik gyorsétterem lánc átvevőjeként? Az ilyen pozíciók általában nagy felelősséggel járnak, hiszen a gyorséttermek sikerének...
KKV-k piaci megjelenését támogató pályázat
A mai napon 3 pontban módosult a pályázati kiírás, amely a következőket tartalmazza: - A.6 - A pályázatok benyújtásának módja, helye és határideje; - D.2 -...
Erasmus ösztöndíj vállalkozóknak
Idén is várják azokat az új vagy már tapasztalt vállalkozókat, akik az EU-ban kis- vagy középvállalkozás tulajdonosai vagy működtetői, valamint azokat, akik...