Új piacok, új lehetőségek
Az elmúlt években a franchise piaca gyorsan növekedett Szlovákiában és északi szomszédunk különösen fontos szerepet játszik a külföldön terjeszkedni vágyó magyar kis- és közepes méretű vállalkozások számára. Szlovákia ugyanis a második legnépszerűbb külföldi piac a hazai franchise hálózatok körében, Románia után itt található a legtöbb magyar franchise márka. Most, a franchise szolgáltatásokat kínáló PROFIT system Szlovákiában bővítette irodái számát, amely így a kilencedik ország, ahol a nemzetközi franchise tanácsadó cég szolgáltatásaival segíti a franchise hálózatok, vállalkozók tevékenységét. Egyúttal elindult a Franchising.sk weboldal is, aminek célja, hogy támogassa az egyik legbiztonságosabb vállalkozási forma térnyerését az országban.
A Szlovák Franchise Szövetség (SFA) elnöke, Joseph Šétaffy szerint a franchise piac még fiatal és éretlen az országban, azonban az elmúlt két évben egy nagyon dinamikus fejlődést mutatott. „Mint minden ország esetén, a szlovák franchise piacnak megvannak a maga sajátosságai, társadalmi és földrajzi struktúrái. A vállalkozóknak érdemes először alaposan tanulmányozni a piacot, főként a helyi jellemzőit” – mondta el a szövetség elnöke és hozzátette, az SFA a franchise minél nagyobb támogatottságát igyekszik elérni Szlovákiában, de még mindig van teendő.
A franchise szövetségnek 30 teljes jogú tagja van és jelenleg is több olyan projekten dolgozik, ami támogatja a hazai és külföldi franchise hálózatok terjeszkedését az országban. A PROFIT system és a most útjára indított Franchising.sk minden bizonnyal fontos szerepet fognak játszani a fejlesztési folyamatban.
A PROFIT system egy nemzetközi, franchise tanácsadásra szakosodott cég, szolgáltatásai közt szerepel a franchise tanácsadás és érdekképviselet mellett a piacelemzés, franchise csomagok vagy külön egyes részeinek a kidolgozása, adaptálása (különös tekintettel a franchise modellre, működési kézikönyvre és franchise szerződésre), franchise márkák népszerűsítése és PR tevékenység, támogatás a terjeszkedésben a régióban, helyi és nemzetközi franchise partnerek felkutatása, stb. Az országos franchise portálok pedig a szakma és minden érdeklődő számára hozzák el a franchise piac legfrissebb híreit, aktualitásait és trendjeit.
Szlovákia a kilencedik ország, ahol Közép-Kelet Európa legnagyobb franchise tanácsadója elindítja szolgáltatásait, a cég jelen van a magyar, cseh, lengyel, román, ukrán, orosz, szerb és horvát piacokon is.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!