Hiteles márka

Ugyan a Superbrands 2013 és Business Superbrands 2013 kitüntetéseket hivatalosan csak decemberben adják át, már több díjazottról is tudni, hogy elnyerték a – márkájuk eddigi sikerességét és hitelességét bizonyító – elismerést. Így van ez a Helen Doron English márkával is, amelyet a független szakemberekből álló Superbrands Magyarország Bizottság érdemesnek talált a Superbrands 2013 védjegy viselésére.
Az angliai központú Helen Doron hálózat több mint 60 franchise partnerrel van jelen Magyarországon, amivel a legnagyobb, gyermekekre specializálódott angol képzést folytató intézménnyé nőtte ki magát kilenc éves hazai működése alatt. „Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt a szülőknek abban, hogy gyermekeik az angol nyelv megtanulásához a legjobb helyen vannak nálunk” – mondta el közösségi oldalán a franchise hálózat.
A Superbrands célja, hogy szakmai szempontok alapján kiválasszák és a fogyasztókkal évről évre megismertessék azokat a márkákat, amelyekben valóban bízhatnak. A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegy adatbázisa, amelyben több mint 100 000 nemzeti védbejegyzés található.
A független és önkéntes szakértőkből álló bizottság a világ közel kilencven országában azonos előírásokat követve, ugyanazon elv alapján értékeli a jelölteket. Idén először a szakértői bizottság értékelése kiegészült egy, a GfK Hungária Piackutató Intézet által fogyasztók körében végzett, márkaismertség és kedveltség kutatással is.
A Superbrands díj különlegessége, hogy a díjra jelentkezni vagy pályázni nem lehet, arra szigorúan és kizárólag szakmai szempontok alapján jelölik az esélyes márkákat.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
Még olyan óriások is, mint a közel 40.000 egységgel rendelkező McDonald's sem sikeres minden piacon. Összegyűjtöttünk 10 olyan országot, ahol valamilyen oknál fogva nem tudott gyökeret verni az amerikai franchise.
Egy újabb karantén esetén előnyt élvezhet a fogyasztók között ez az étteremtípus. Pontosan mi is a ’ghost kitchen’ lényege?
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!