Nem lesz vidéken Marks & Spencer

A Marks & Spencer (M&S) bejelentette, hogy átalakítja magyarországi üzleti modelljét - közölte a cég csütörtökön az MTI-vel. Tájékoztatásuk szerint a franchise partner S Modell döntése következtében a franchise rendszerben üzemeltetett öt vidéki M&S üzletet azonnali hatállyal bezárják, a M&S pedig a hat budapesti franchise üzletének teljes tulajdonjogát átveszi, ezzel stratégiájának fókuszpontjába a főváros kerül.
Steve Kemp, a Marks & Spencer Hungary Country Managere elmondta: „A M&S több mint 20 éve van jelen a magyar piacon, és elkötelezett a további működés mellett. Sajnáljuk, hogy franchise partnerünk a többi öt magyarországi bolt bezárása mellett döntött. Alaposan mérlegeltük a rendelkezésünkre álló lehetőségeket, és megerősítem, hogy hat budapesti üzletünk a jövőben is várja a vásárlókat. Ezzel 120, ezekben az üzletekben dolgozó kollégánknak biztosítunk a jövőben is munkát” – és hozzátette – „az S Modellel szorosan együttműködve azon dolgozunk, hogy segítsük a munkatársakat ezekben a nehéz időkben. Szeretnénk megköszönni nekik kemény munkájukat és elkötelezettségüket.”
A sajtónyilatkozat nem tért ki arra, hogy mi áll a franchise partner S Modell döntésének hátterében, azonban a hálózat globálisan is nehéz évet zárt tavaly – eladásai még Karácsonykor is a várakozásokon alul maradtak. 2012-ben 3,8 százalékkal esett vissza a Marks & Spencers forgalma az előző éves adatokhoz képest.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...