Recept a sikeres üzlethez
A Magyarországon 1993 óta sikerrel működő Kids Club (LCF Clubs Központ) nyelviskola hálózat egy világszerte bevált módszert és kulcsrakész megoldásokat kínál vállalkozóknak, nyelvtanároknak, nyelviskoláknak, tanítóknak, óvónőknek, magánóvoda- és családi napközi-vezetőknek. A magyarországi fennállásának 20. évfordulóját idén ünneplő franchise hálózat speciális promócióival és kedvezményes belépési díjjal várja a csatlakozásban érdekelteket.
A franchise központ, a kipróbált koncepción túl marketinget, képzéseket és folyamatos támogatást is biztosít a csatlakozó partnerek számára, ráadásul mindezt – a szeptemberig tartó promóció értelmében – kedvezményes belépési és franchise díjak mellett.
- "Alapvetően azért érdemes hozzánk csatlakozni, mert a mi franchise-rendszerünkben nagyobb esély van a vállalkozást sikerre vinni, mint egyedül. Hogy miért? Egyrészt több évtizedes hazai és nemzetközi tapasztalat áll mögöttünk. Másrészt a világ számos országában kipróbált és bevált módszertan biztosítja az eredményességet. A csatlakozással partnereink egy jól működő rendszer részeivé válhatnak. Nemcsak kulcsrakész megoldást biztosítunk számukra, hanem egy nemzetközileg sikeres, hatékony és komplex nyelvoktatási módszert és egy ismert márkanevet is. Mindemellett útmutatást és támogatást nyújtunk a tanfolyamok szervezéséhez és vezetéséhez is" – mondta el Jamrik Márta, az angliai központú rendszer magyarországi ügyvezető igazgatója.
A franchise-partnerek akár 4 nyelven (angol, francia, spanyol és német) is szervezhetnek tanfolyamokat a kisgyermekek számára. Hozzáférhetnek a világszerte rendkívül népszerű innovatív online-játéktárhoz is, aminek segítségével a gyerekek otthon is minden nap találkozhatnak a kiválasztott idegen nyelvvel. Nyelviskoláik hatékonysága és népszerűsége arra épül, hogy kiemelt szerepet kap a közösségi jelleg, valamint hogy klubjaikban többet nyújtanak, mint egy szimpla nyelvtanfolyam. Az LCF Kids Club franchise partnerei az évközi nyelvtanfolyamok mellett nyári táborokat, karácsonyi és húsvéti szünidei tanfolyamokat, színjátszást és mozgásos foglalkozásokat is szervezhetnek idegen nyelven a gyerekek számára.
Hazánk egyik első gyermeknyelvoktató franchise-rendszerének, Az LCF Kids Clubnak az a titka, hogy könnyen átlátható, egymásra épülő tananyaggal, élményszerű módszertannal oktatja már 6 hónapos kortól a gyerekeket, és ehhez módszertani és marketingképzést, percről percre kidolgozott tanári kézikönyveket és színes, egyedi szemléltető anyagokat biztosít. – "A személyes atmoszférát erősíti, hogy az LCF Clubsnál coaching típusú vezetési szemlélet uralkodik. Így franchise-képviselőink bármikor kérhetik a támogatásunkat, és hatékonyságuk növelése érdekében igénybe vehetnek business coaching üléseket" – mondta el Jamrik Márta és kiemelte azt is, hogy emellett folytonos személyes és online támogatást nyújtanak, és évente több alkalommal rendeznek workshopokat, tematikus képzéseket.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!