A kritikus első egység

Április végéig kell leadni a jelentkezéseket a shop@ece.hu e-mail címen.
Szerda
2013.04.10.
Az Árkád bevásárlóközpont olyan startup zónát indít, ahol kezdő magyar ruházati vállalkozások nyithatnak üzletet.
 

Eddig még nem látott kezdeményezéssel kívánja segíteni a tehetséges magyar divatcégeket az Árkád 1 bevásárlóközpont. A strukturális és esztétikai átalakításokon áteső pláza úgynevezett startup zónát hoz létre a legmegnyerőbb ruházati vállalkozásoknak. A szeptemberben nyíló boltoknak kialakított területen négy 72 négyzetméteres és egy nagyobb, 105 négyzetméteres üzlethelyiséget alakítanak ki. A bevásárlóközpont nem csupán helyszínt biztosít a kezdeményezéseknek, hanem tanácsadással, rugalmas kondíciókkal és egyéb eszközökkel is segíti a vállalkozásokat – áll az ECE sajtóközleményében.

A legjobb vállalkozások kiválasztásánál alapvető szempont, hogy új, hazai cégek legyenek, amelyek hozzáadott értéket képviselve egyedivé teszik az új üzleteket. A kitételek közé tartozik, hogy a jelentkező cégek nem működtethetnek hálózatot, és az Árkádban kialakításra kerülő üzleten kívül maximum egy másik egységgel rendelkezzenek.

A hazai divatiparra jellemző, hogy a szárnyukat bontogató ifjú tehetségeknek komoly gondot okoz az üzleti életben való boldogulás, mivel a forráshiány és hitelszűke miatt nem jutnak olyan megjelenési lehetőséghez, ahol igényes környezetben mutatkozhatnának be. Erre kíván megoldást nyújtani az Árkád bevásárlóközpont és egyfajta mentorként a ruházati startupok mögé állni.


legolvasottabb

Miért nincs Wendy’s Európában? /2024.07.16.

A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.

Mennyibe kerül egy McDonald’s? /2022.02.02.

Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.

Franchise körkép: önkiszolgáló kávéautomata /2025.03.12.

A Touch Coffee Smart Bar egy innovatív, teljesen automatizált önkiszolgáló kávézó koncepció, amely modern technológiával párosítja a minőségi kávé élményét. A franchise rendszer már Kanadában és az Egyesült Államokban is bizonyított, most pedig további terjeszkedésre készül.

Amikor nemcsak egy márkához, hanem egy szakmai közösséghez is csatlakozol – Interjú Bartal Melindával” /2025.06.11.

Hogyan építette fel az alapoktól az ország legnagyobb magyar tulajdonú utazási iroda franchise hálózatát? Bartal Melinda, a Summer Time Travel alapítója nem csak a szakmában elért sikereiről mesél, hanem arról is, miért hisz az emberközeli működésben és olykor miért fontosabb a szenvedély, mint a tapasztalat.

Franchise Expo 2025: egyenes út az üzleti siker felé /2025.03.05.

Megmutatjuk, kinek és miért érdemes részt venni a 2025. április 3-án megrendezésre kerülő Franchise Expo-n.