A kritikus első egység
Eddig még nem látott kezdeményezéssel kívánja segíteni a tehetséges magyar divatcégeket az Árkád 1 bevásárlóközpont. A strukturális és esztétikai átalakításokon áteső pláza úgynevezett startup zónát hoz létre a legmegnyerőbb ruházati vállalkozásoknak. A szeptemberben nyíló boltoknak kialakított területen négy 72 négyzetméteres és egy nagyobb, 105 négyzetméteres üzlethelyiséget alakítanak ki. A bevásárlóközpont nem csupán helyszínt biztosít a kezdeményezéseknek, hanem tanácsadással, rugalmas kondíciókkal és egyéb eszközökkel is segíti a vállalkozásokat – áll az ECE sajtóközleményében.
A legjobb vállalkozások kiválasztásánál alapvető szempont, hogy új, hazai cégek legyenek, amelyek hozzáadott értéket képviselve egyedivé teszik az új üzleteket. A kitételek közé tartozik, hogy a jelentkező cégek nem működtethetnek hálózatot, és az Árkádban kialakításra kerülő üzleten kívül maximum egy másik egységgel rendelkezzenek.
A hazai divatiparra jellemző, hogy a szárnyukat bontogató ifjú tehetségeknek komoly gondot okoz az üzleti életben való boldogulás, mivel a forráshiány és hitelszűke miatt nem jutnak olyan megjelenési lehetőséghez, ahol igényes környezetben mutatkozhatnának be. Erre kíván megoldást nyújtani az Árkád bevásárlóközpont és egyfajta mentorként a ruházati startupok mögé állni.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...