Nehéz évet zárt a Marks & Spencer

Az előző éves adatokhoz képest 3,8 százalékkal esett vissza a Marks & Spencers forgalma 2012-ben. A kereskedelmi lánc ruházati üzletága (ami Nagy-Britanniában első helyen áll az eladások tekintetében) az év utolsó három hónapjában 1,8 százalékos visszaesést tapasztalt, ami a vállalat részvényeinek 5,2 százalékos gyengüléséhez vezetett. Az eredmények messze elmaradtak az előrejelzésektől.
Marc Bolland, a hálózat vezérigazgatója a problémákra reagálva jelezte, hogy komoly tőkét invesztált a vállalat az online jelenlét fokozására, és a webes értékesítés javítására, amely területeken egyébként igen biztatóak a számadatok (a vállalat többcsatornás, - elsősorban digitális és mobilos – eladásai több mint 10 százalékkal növekedtek 2012-ben). - "Azt szeretnénk elérni, hogy a Marks & Spencer egy hagyományos brit kiskereskedelmi hálózatból egy nemzetközi "multi-channel" kiskereskedővé váljon. A tervek megvalósítása jól halad" - mondta Bolland.
A 128 éves múltra visszatekintő Marks & Spencer 730 brit egysége több mint 21 millió embert szolgál ki hetente Nagy-Britanniában, és további 44 országban van jelen csaknem 400 üzletével. A szigetországban női és férfi felsőruházat, fehérnemű, hálóruházat és gyermekruházat mellett élelmiszert és lakberendezési cikkeket is forgalmaz.
Magyarországon 1992-ben, Budapest szívében nyílt meg az első egység. Jelenleg 7 budapesti és 4 vidéki Marks & Spencer üzlet működik a magyar piacon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Világszerte ismert amerikai márkák képviselői érkeznek Budapestre szeptember 16-án, hogy bemutassák hazai terjeszkedési terveiket és leendő partnereikkel találkozzanak. A küldöttségben komoly ismert cégek vesznek részt, mint például a Wendy’s vagy az Olive Garden, amelyek élvezik a Nemzetközi és a Magyar Franchise Szövetség támogatását is.
A H&M lett a legértékesebb kiskereskedelmi márka Európában, legnagyobb arányban divat és szupermarket hálózatok a listán.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...