Nehéz évet zárt a Marks & Spencer
Az előző éves adatokhoz képest 3,8 százalékkal esett vissza a Marks & Spencers forgalma 2012-ben. A kereskedelmi lánc ruházati üzletága (ami Nagy-Britanniában első helyen áll az eladások tekintetében) az év utolsó három hónapjában 1,8 százalékos visszaesést tapasztalt, ami a vállalat részvényeinek 5,2 százalékos gyengüléséhez vezetett. Az eredmények messze elmaradtak az előrejelzésektől.
Marc Bolland, a hálózat vezérigazgatója a problémákra reagálva jelezte, hogy komoly tőkét invesztált a vállalat az online jelenlét fokozására, és a webes értékesítés javítására, amely területeken egyébként igen biztatóak a számadatok (a vállalat többcsatornás, - elsősorban digitális és mobilos – eladásai több mint 10 százalékkal növekedtek 2012-ben). - "Azt szeretnénk elérni, hogy a Marks & Spencer egy hagyományos brit kiskereskedelmi hálózatból egy nemzetközi "multi-channel" kiskereskedővé váljon. A tervek megvalósítása jól halad" - mondta Bolland.
A 128 éves múltra visszatekintő Marks & Spencer 730 brit egysége több mint 21 millió embert szolgál ki hetente Nagy-Britanniában, és további 44 országban van jelen csaknem 400 üzletével. A szigetországban női és férfi felsőruházat, fehérnemű, hálóruházat és gyermekruházat mellett élelmiszert és lakberendezési cikkeket is forgalmaz.
Magyarországon 1992-ben, Budapest szívében nyílt meg az első egység. Jelenleg 7 budapesti és 4 vidéki Marks & Spencer üzlet működik a magyar piacon.
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
A Brutale a divat szektorban szerzett 10 éves tapasztalatát osztaná meg franchise átvevőivel.
Az elegáns, személyre szabott férfi öltönyöket készítő Brutale, meglovagolja az egyedi készítésű ruhák reneszánszát és egész régiónkban terjeszkedésbe kezd.
A Uniqlo japán divatmárka egyre inkább a világ meghódítására tör saját és franchise üzletekkel bővítve kiskereskedelmi hálózatát. Idén az európai piacokon a fókusz.
A Levi Strauss & Co. tovább bővítené hálózatát, 2018-ban 100 új üzlet nyitását tervezi.
A divatmárka a saját tulajdonú márkaboltok számának csökkentése mellett a franchise üzletekre fog összpontosítani a jövőben.
legolvasottabb
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A magyar ingatlanpiac most robbanás előtt áll, és ebben a dinamikus környezetben minden vállalkozás álma a gyors növekedés és a stabil alapok. De mi a jobb választás: egy saját ingatlaniroda indítása a nulláról, vagy csatlakozni egy bejáratott franchise hálózathoz, mint az Immo1?
A 2000-es évek elején szinte minden európai országban jelen volt a hálózat, Németországban a Benelux államokban, sőt még hazánkban is. Akkoriban több problémával is küzdött a franchise óriás, hiszen az új piac teljesen más elvárásokat támasztott a hálózat elé. Amikor 2002-ben kivonult a Wendy’s Magyarországról az volt a közvélekedés, hogy drágább versenytársainál, és ezért nem tudta elérni a kívánt forgalmat.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
A franchise hálózatok jobb megértésének érdekében kategóriákra bonthatóak. Általában a tevékenység vagy a vállalati struktúra által.
népszerű a fórumban
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsenek a franchise átadók által gyakran használt havi franchise díjak,...
Ír Használtruha – már Kecskeméten is
Üdv. Szeretnék én is boltot nyitni. Kaphatok bővebb információt a termékről? hunfenster@gmail.com
A kritikus első egység
Szintén induló vállalkozásokat támogat egy másik, - a Nemzeti Innovációs Hivatal (NIH)által kiírt - pályázata is, aminek keretében a hazai K+F és innováció...
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Budapesten hol találhatóak CCC cipőboltok ?
NG2 leányvállalat Magyarországon
Köszönöm
Playersroom nyitás Szlovákiában
Természetesen az üzletnyitáshoz szükséges befektetésnek rendelkezésre kell állnia, de nincsen - a franchise átadók által gyakran használt - havi franchise díj/royalty díj,...