Partnereket keres a Katedra

Az országos lefedettség ellenére akadnak még mindig olyan városok, ahol eddig nem létesült Katedra nyelviskola. A hálózat honlapján megtekinthetőek azok a területek, ahol olyan potenciális partnereket keresnek, akik szívesen megnyitnák saját Katedra nyelvstúdiójukat. „A helyszínt illetően az évek során azt a kritériumot határoztuk meg, hogy a 20,000 fős lakosság feletti települések jöhetnek szóba, ugyanis a piaci igények itt a megfelelőek. A nagyvárosok közül egyedül Sopronban és Kecskeméten nincsen még egységünk, de nem vagyunk türelmetlenek, előbb- utóbb találunk megfelelő partnert - mondta Nagy Zoltán, a hálózat igazgatója.
Klasszikus franchise modell szerint működik a hálózat, miszerint van egy belépési díj, egy royalty díj, illetve ehhez hozzá adódnak még a marketing költségek. „A belépési díjat személyre szabottan határozzuk meg, annak függvényében, hogy milyenek az adott terület piaci sajátosságai, de nem mondható magasnak a legnagyobb városok esetében sem. Nem az a franchise lényege egy nyelviskolánál, hogy meghatározzuk kitől, milyen termékeket vásároljanak meg a partnerek, hanem hogy a helyiek kapcsolatrendszere beépüljön egy jól működő szisztémába" – Nagy Zoltán.
Az első Katedra nyelviskola 1990-ben nyitotta meg kapuit. Ezután Budapestre összpontosult a figyelem, míg végül 15 év tapasztalatait felhasználva kidolgozták 2005-ben a franchise rendszerben való működés alapjait és egy évvel később 2006-ban elindult a Katedra franchise 21 várossal – Budapestet is számolva. Pillanatnyilag 40 városban vannak jelen. A négy helyszínen működő budapesti iskola saját, a vidéken találhatóakat pedig franchise-átvevők üzemeltetik.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

Virág 2006-ban zongora tanárként kezdett dolgozni, majd az állami oktatási rendszerben éneket is tanítanott. 2023-ban viszont úgy döntött, saját vállalkozásba kezd és a lengyel Edukido-hoz csatlakozva ma már játékos, kreatív órákat tart Lego építőkockákkal gyermekeknek.
A lengyel oktatási koncepció kedden, Április 25-én tartott előadást először a magyar piacon.
A lengyel Edukido az elavuló lexikális tudás átadása helyett, játékos megoldással készítené fel a fiatalokat az új generáció kihívásaira.
Nehéz választani a sok befektetési lehetőségből ma, miközben egyre több ígéretes lehetőségről maradnak le az emberek.
Tovább erősíti a pozícióját az EU-s piacon a lengyel programozó iskola, ezúttal Csehországban és Szlovákiában nyitottak újabb egységeket.
legolvasottabb

A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Magyarországon is elérhetővé tette franchise koncepcióját az amerikai székhelyű Popeyes Louisiana Kitchen csirkés gyorsétterem lánc.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Az elmúlt két évben a DODO szinte teljes egészében franchise-alapú működésre állt át Magyarországon: míg 2023 augusztusában 50%-os volt a franchise-partnerek aránya, ezt az értéket mostanra sikerült megduplázni.
Spanyol gasztro-óriással a háttérben már a szomszédban jár az amerikai pizzérialánc. A magyarországi mester franchise jog is elkelt.
népszerű a fórumban
Információk elsőkézből, személyesen
Jó napot! Az időpontot nem találom a cikkben. Lehet tudni, mikor lesz? Kérem, ossza meg velem az információt, ha rendelkezésre áll! Köszönöm!
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt! A videó betekintést nyújt a DynEd programba, amely a...
Információk elsőkézből, személyesen
Jó Napot!Időpontot nem találok a cikkben.Lehet tudni mikor lesz?
Helló Nagyvilág!
A videó klipek megtekinthetők a www.HelenDoron.com/world/hello link alatt, ahol a szülők és a gyermekek is szavazhatnak kedvenc videójukra.
Hatékony nyelvtanulási megoldások
Az üzleti lehetőség iránt érdeklődőknek készült DynEd Europe rövid, bemutatkozó videó megtekinthető itt!