Új IKEA alkalmazás
A „Mobile Love Store” nevet viselő új IKEA app elsősorban a vásárlás folyamatát hivatott megkönnyíteni és a vásárlás élményét fokozni. Az alkalmazás a vásárlás előtt és közben egyaránt használható, mivel olyan funkciókkal rendelkezik, mint a termékkereső, raktárkészlet –ellenőrzés, vagy bevásárlólista készítése, de megkereshetjük a helyzetünkhöz legközelebb található üzletet és megtekinthetjük annak térképét is.
Fontos megjegyezni, hogy az alkalmazás nem egyezik meg az augusztus óta elérhető IKEA katalógus alkalmazással. Ennek az app-nek a célja hogy minden vásárló értesüljön a legújabb ajánlatokról és kampányokról, részletes termékleírásokat olvassanak, megkeressék a termékek helyét az önkiszolgáló raktárakban vagy bevásárlólistát készítsenek. Egyszóval magát a vásárlást hivatott segíteni. Az alkalmazás egyaránt letölthető iPhone-ra és Androidos okostelefonra is.
Az IKEA idei újításai között már szerepel az említett interaktív katalógus és emellett egy mobiltelefonra fejlesztett weboldal is. A cégóriás által kifejlesztett hasznos digitális segédletek közelebb hozhatják a vásárlókat a gyártóhoz. Az IKEA ez irányú elkötelezettségét az is jelzi, hogy novemberben bejelentette a cég dizájnmenedzsere, hogy a vásárlókat szeretnék bevonni a kreatív munkafolyamatokba is, lehetőséget adva nekik, hogy saját egyedi bútorokat tervezzenek.
(a.c.)
BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT
E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
A több, mint 50 éves múltja ellenére a világ legnagyobb kávézóláncának kevesebb, mint 10 éve van drivethru modellje, de a dobás nagyon bevált a franchise számára.
A Magyar Franchise Szövetség májusban ismét megrendezi a nagysikerű franchise képzését. Az előadásokon a résztvevők megismerkednek a franchise rendszer alapjaival, működésével, a sikeres hálózatépítéssel, a kézikönyvek elkészítésével és a partnerkeresés fortélyaival.
A franchise szervezetek célja, hogy népszerűsítsék a franchise ötletét és biztosítsák az átláthatóságot és a magas színvonalat a piacon. Sok országban a jól ismert franchise hálózatok delegálnak képviselőket a nemzeti franchise szervezetekbe.