Újít az Ikea

A vásárlók bevonása a kreatív munkafolyamatokba lehetőséget adna a fogyasztóknak, hogy egyedi termékeket hozzanak létre - annak ellenére, hogy az IKEA termékek valószínűleg mindig tömegcikkek fognak maradni. "Az, hogy bevonjuk a fogyasztókat a munkafolyamatba, nem számít új keletű dolognak, hiszen a bútorokat is ők maguk szerelik össze, hogy ezáltal alacsonyan tudjuk tartani az árainkat" - mondta a cég dizájnmenedzsere, Marcus Engman.
Engman szerint a kanapék ízlés szerinti kiegészítésével, vagy az egyedi anyagminták megálmodásával nem csupán a vásárlók nyernek, hanem mindez a cég számára is fontos lépcsőfokot jelent a fejlődésben. – írja a HVG.
Az IKEA nem csak a bútorok egyedivé tételével kíván újításokat hozni. A 2013-as katalógusuk már elérhető okos-telefonról egy IKEA applikáció, 'app' formájában is, amibe képfelismerő technológiát építettek, így a felhasználók extra tartalomhoz juthatnak a nyomtatott katalógus bővítményeként. Emellett különböző lakberendezési tippeket osztanak meg a használókkal, valamint interaktív 3D modelleket és filmeket is tartalmaz az app. „Felismertük azt a tényt, hogy rengeteg vásárlónkat sikerült rendezettebb otthoni életre ösztönöznünk, ezért többet szeretnénk nyújtani egy megszokott nyomtatott katalógusnál. Az új technológiás alkalmazással lehetőség nyílik arra, hogy a vásárlók egész évben extra tartalomhoz jussanak hozzá.” – mondta Yeong Tze Kuen, az IKEA regionális igazgatóhelyettese.

BÖNGÉSSZEN A HÍREK KÖZÖTT

E-kereskedelem kategóriában nyert díjat a DIEGO honlapja 2021-ben.
A magyarországi terjeszkedés után Romániában és Szlovákiában folytatná az expanziót a DIEGO.
Sopronban nyitja legújabb egységét a Matrackuckó, mely két éven belül megszeretné duplázni üzletei számát.
Hat év után ismét franchise partnert keres Magyarországon a magas minőségű lakás- és háztartási textíliákat, lakberendezési termékeket kínáló Dekoria hálózat.
Dekoria – a gyönyörű otthonért. Bizonyított üzleti projekt belépési díj nélkül!
legolvasottabb

Nemzetközi terjeszkedésbe kezdett az Esotiq&Henderson, az egyik legnagyobb lengyel franchise hálózat. A kiváló minőségű és saját gyártású fehérneműiről és kozmetikumairól ismert koncepció, izgalmas új fejezetet nyit a terjeszkedésének történetében. A női fehérneműk és férfi alsóneműk szakértőjeként a márka Lengyelországban már sikerrel építette fel a minőséggel és stílussal fémjelzett brandjét.
A franchise, mint gazdasági forma több mint 300 szektorban van jelen, az éttermektől a fodrászokon át, az online oldalakig.
Az ingatlanos szakma társadalmi megítélése ellenére egy gyorsan megtérülő befektetéssé válhat.
Bár hazánkban az amerikai óriás nem keres partnert, érdemes belegondolni milyen költségekkel is jár egy gyorséttermet üzemeltetni.
Szeretnél belépni az ingatlanpiacra, de nincs elég tőkéd hozzá? Van rá egyszerűbb megoldás, ha saját vállalkozás indításában gondolkodsz.